;
coinex

تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شد؛ شیائومی می میکس به چالش کشیده می‌شود

تصاویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شده است که نشان می‌دهد میزو قرار است موبایلی مشابه شیائومی می میکس اما با قیمتی ارزان‌تر را روانه بازار کند.

طبق شایعات منتشر شده شرکت چینی میزو در حال ساخت یک موبایل هوشمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه یا با نسبت بالاتری از نمایشگر به بدنه است تا وارد رقابتی سخت با گوشی می میکس از شرکت شیائومی شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به موبایل آینده میزو داشته باشیم.

شرکت چینی شیائومی بر خلاف تفکر بسیاری از دوستداران تکنولوژی، یک شرکت خلاق و نوآور است. این کمپانی که امروزه شهرت بسیار زیادی در سراسر جهان و مخصوصا کشور ایران دارد، توانسته است فروش و سهم بسیار خوبی در بازار موبایل و گجت‌های هوشمند را از آنِ خود کند. یکی از برترین گوشی‌های هوشمند این شرکت شیائومی می میکس نام دارد. اسمارت فونی که توانست دنیای تکنولوژی و ساخت صفحه نمایش‌های موبایل را به یک گام جلوتر دعوت کند و بسیاری از دوستداران موبایل‌های هوشمند با حاشیه صفحه نمایش کم را خوشحال کند.

تصاویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شده است که نشان می‌دهد میزو قرار است موبایلی مشابه شیائومی می میکس اما با قیمتی ارزان‌تر را روانه بازار کند.

بعد از عرضه گوشی شیائومی می میکس شاهد انتشار شایعاتی بودیم که نشان می‌داد شرکت‌های دیگر از جمله میزو و سامسونگ در پی ساخت یک تلفن هوشمند با نمایشگری بدون حاشیه یا نسبت نمایشگر به حاشیه بالاتری از می میکس هستند. این اخبار نشان می‌دهد شیائومی می میکس یک زنگ خطر برای دیگر شرکت‌ها است.

شرکت چینی میزو یکی از تولید کنندگان بزرگ گوشی هوشمند در کشور چین است. چندی پیش شایعاتی از این شرکت منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی قصد دارد موبایلی با 4 لبه خمیده همچون هواوی آنر مجیک تولید و روانه بازار کند؛ اما یکی از اعضای هیئت مدیره میزو، آقای جک وانگ اعلام کرد که گوشی‌های عادی این شرکت فروش بسیار خوبی دارد و میزو عجله‌ای در عرضه‌ی اسمارت فون با صفحه نمایش خمیده ندارد.

تصاویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شده است که نشان می‌دهد میزو قرار است موبایلی مشابه شیائومی می میکس اما با قیمتی ارزان‌تر را روانه بازار کند.

تصویری از یک دستگاه موبایل منتسب به گوشی بدون حاشیه میزو در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد آن یک موبایل کاملا بدون حاشیه است و در پایین صفحه نمایش، کلید هوم یا همان mBack قرار دارد که به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت نیز در آن جای داده شده است. طبق شایعات نسبت صفحه نمایش این اسمارت فون نسبت به بدنه آن در حدود 91.3 درصد است و انتظار می‌رود شیشه به کار رفته در این نمایشگر از نوع 2.5D و 3D باشد.

گفتنی است گوشی بدون حاشیه میزو در عکسی که از پنل جلویی آن منتشر شده، دارای شباهت زیادی به شیائومی می میکس است و حتی دوربین سلفی (دوربین دوم) این گوشی در گوشه سمت راست و پایین این دستگاه قرار گرفته است. در واقع گوشی بدون حاشیه میزو اگر صحت داشته باشد یک کپی از موبایل شیائومی می میکس با صفحه نمایشی با حاشیه کمتر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد؛ اما می‌توان انتظار داشت که گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش میزو، یک پرچمدار تمام عیار باشد و آن به پردازنده اسنپدراگون 821 یا پردازنده هلیو ایکس 27 یا حتی به پردازشگر هلیو ایکس 30 مجهز شده باشد.

نظر شما در مورد گوشی بدون حاشیه میزو چیست؟ شما موبایلی با صفحه بدون حاشیه خریداری می‌کنید؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر