;
coinex

آخرین به روزرسانی فیسبوک باعث ایجاد مشکل در نوار جستجو و نظرها بر روی تبلت‌های اندرویدی شده است

به روزرسانی فیسبوک

آخرین به روزرسانی فیسبوک باعث ایجاد مشکل در نوار جستجو و نظرها بر روی تبلت های اندرویدی شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

فیسبوک به تازگی برای نرم افزار اندروید خود بر روی گوشی‌ ها به روزرسانی جدیدی منتشر کرده است، این موضوع می ‌تواند باعث شود که توسعه دهندگان قابلیت ‌های تازه‌ای برای کاربران ارائه دهند.

متاسفانه، این بار نه تنها اینکه به روزرسانی فیسبوک هیچ گونه قابلیت جدید به ارمغان نیاورده، بلکه باعث ایجاد مشکل در برخی قابلیت‌ های کنونی شده است. تنها یک چیز باعث محدودیت این فاجعه می ‌شود، این به روزرسانی ها تنها برای تبلت های اندرویدی عرضه شده است، پس بر روی گوشی‌ های هوشمند خود این مسئله را تجربه نخواهید کرد.

پس از انتشار به روزرسانی در 8 دسامبر، ما متوجه شدیم که نوار جستجو دیگر ظاهر نمی‌شود. مساله مهم دیگری که وجود داشت این بود که دیگر قادر به دیدن نظرها در زیر پست ‌های فیسبوک نبودیم. در عین حال، به نظر می‌رسد که فیسبوک این مشکل را در برخی از تبلت ها بر طرف کرده است؛ اما چیزی که پیداست این است که این موضوع برای همه کار نمی‌کند.

در فروشگاه گوگل پلی گزارش‌ های بسیار زیادی درباره این مسئله وجود دارد که قابل بررسی هستند، واقعیت این است که پس از به روزرسانی فیسبوک، تبلت های اندرویدی زیادی تمایل به کرش شدن دارند. یک فرد ناشناس گزارش داده است:

 آخرین به روزرسانی باعث شده که حتی زمانی که من یک اعلان دریافت می ‌کنم، نرم افزار کرش کند. یا توسعه دهندگان شما بی کفایت هستند و یا تنها این موضوع برای شما یک سرگرمی است که عمدا یک به روزرسانی که باعث کرش شدن نرم افزارتان هنگام استفاده کاربران می‌ شود، منتشر کنید و منتظر شوید و ببینید که چه زمانی طول می ‌کشد تا آنها این برنامه را پاک کنند.

از آن جایی که این نرم افزار در گوگل پلی استور بازخوردهای منفی زیادی در پی داشته است، می ‌توان با خیال راحت فرض کرد که فیسبوک به این مسئله اذعان کرده، همچنین امیدواریم که این کمپانی هرچه سریع تر مشکلات را بر طرف کرده و اصلاحات خود را به زودی ارائه دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر