;
coinex

گوشی Gionee P7 معرفی شد؛ میان‎رده‌ای خوش قیمت

گوشی Gionee P7 موبایلی جدید از شرکت جیونی است که امروز معرفی شده است. این گوشی هوشمند یک موبایل میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه است.

کمپانی چینی جیونی مدتی کوتاه است که وارد بازار تلفن‌های هوشمند شده است و چند محصول را معرفی و روانه بازار کرده است. محصول جدید این شرکت گوشی Gionee P7 یک موبایل میان‌رده با ظاهری زیبا و قیمتی مناسب است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی Gionee یکی از تازه کارهای صنعت تلفن هوشمند در کشور چین است. این شرکت چندی پیش از موبایل پرچمدار خود تحت عنوان جیونی پی 7 مکس (Gionee P7 Max) رونمایی کرد در حالیکه امروز پس از مدت‌ها، نسخه اصلی و معمولی این گوشی به عنوان یک میان‌رده معرفی شده است تا به زودی وارد بازار شود. موضوع رونمایی سریعتر نسخه قدرتمند و سپس معرفی نسخه اولیه و پایه مدل جیونی پی 7 باعث شده تا حرکت این شرکت کاملا غیر عادی جلوه کند.

گوشی Gionee P7 موبایلی جدید از شرکت جیونی است که امروز معرفی شده است. این گوشی هوشمند یک موبایل میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه است.

از قابلیت‌های ارتباطی گوشی Gionee P7 باید به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G)، پشتیبانی از تماس اینترنتی VoLTE، پشتیبانی از شبکه‌ی وای فای b/g/n، بلوتوث نسخه‌ ۴.۰، قابلیت اتصال و پشتیبانی از GPS اشاره داشت. در رابطه با طراحی جیونی پی 7 باید گفت این اسمارت فون در سه رنگ سفید، خاکستری و طلایی تولید شده است که پنل پشتی آن دارای طرح‌ها و تکسچرهایی است که نور را به صورت پرتو‌های درخشانی منعکس خواهد کرد.

این گوشی هوشمند طی یک مراسم معرفی نشده بلکه طبق اخبار منتشر شده، معرفی و اطلاعات آن آشکار شده است. همچنین شما می‌توانید از همین حالا گوشی Gionee P7 را به صورت آنلاین خریداری کنید. گوشی هوشمند جیونی پی 7 در کشور هند با قیمتی معادل 9999 روپیه معدل با 150 دلار آمریکا به فروش به فروش خواهد رسید که قیمتی خوب برای یک میان‌رده با مشخصات سخت افزاری اشاره شده است؛ البته گفتنی است که موبایل‌های هم رده از شرکت شیائومی و دیگر کمپانی‌های چینی، قیمت مناسب‌تری دارند و این مسئله قطعا در فروش این گوشی آنهم در کشور هند که شیائومی بازار موبایل آن را تصاحب کرده است، تاثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

در ادامه شاهد تصاویری از گوشی Gionee P7 هستید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر