;
coinex

گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا در سال 2017 تنها با قیمت 150 دلار به فروش خواهند رسید

گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا

گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا در سال 2017 تنها با قیمت 150 دلار به فروش خواهند رسید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نظر می ‌رسد که اولین گوشی هوشمند کمپانی نوکیا در سال 2017 که توسط HMD Global معرفی خواهد شد در بخش گوشی‌ های سطح متوسط این شرکت قرار گیرد. به این ترتیب، انتظار می‌ رود که این کمپانی فنلاندی تا جایی که امکان دارد یک استراتژی قیمت گذاری تهاجمی برای بدست گرفتن سهم بازار پیاده سازی کند.

البته که در اول کار میزان سود کم خواهد بود؛ اما می ‌تواند راه را برای اولین پرچم دار آینده نوکیا هموار کند.

با توجه به گزارش‌ های منتشر شده جدید، گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا تحت سیستم عامل اندروید در فوریه 2017، توسط HMD Global در کنگره جهانی موبایل پرده برداری خواهند شد.

در حال حاضر این گوشی با نام  نوکیا D1C شناخته می‌ شود، گوشی هوشمندی که در دو نسخه بر پایه میزان حافظه و اندازه صفحه نمایش منتشر خواهد شد. نسخه گران ‌تر میان این دو با 3 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید.

شایعه شده است که نسخه ارزان‌ تر این گوشی با 2 گیگابایت رم و یک صفحه نمایش کوچک 5 اینچی فول اچ دی تنها 150 دلار قیمت خواهد داشت.

گزارش ‌های قبلی نیز حاکی از این بود که نسخه ارزان ‌تر دارای دوربین عقب 13 مگاپیکسلی است، در حالی که نسخه گران‌ تر از 16 مگاپیکسل دوربین پشت برخوردار خواهد بود.

سایر مشخصات دو نسخه به نظر شبیه به هم می ‌رسند. این گوشی ‌ها دارای پردازنده 1.4 گیگاهرتزی کوالکام اسنپدراگون 430، در بخش پردازش گرافیکی Adreno 505، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 8 مگاپیکسل دوربین جلو هستند. هر دو نسخه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا منتشر خواهند شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر