;
coinex

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2 ؛ یک ویژگی جالب از سیستم عامل گجت های اپل

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

کمپانی اپل به تازگی از نسخه سیستم عامل محبوب گجت های خود یعنی iOS 10.2  رونمایی کرده است. در این نسخه می توانید از ویژگی جدید ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2  بهره ببرید که در حال حاضر برای تمام مدل ها در دسترس است و اگر شما از این قافله عقب مانده اید، بهتر است سری به آدرس Settings > Software بزنید و به صورت دستی درخواست به روزرسانی سیستم عامل خود را بدهید. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

چند ویژگی تازه نیز چاشنی این سیستم عامل شده است. می توان از ویژگی هایی مثل وجود اموجی جدید یونیکد 9.0، ویژگی های جدید اضطراری SOS، ورود یک بار و یک اپلیکیشن تلویزیون جدید نام برد. علاوه بر این ها یک ویژگی جزئی دیگر هم اضافه شده است که بر خلاف نامش ما نمی توانیم که از توضیح دادن آن چشم پوشی کنیم و به راحتی از کنار آن رد شویم.

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

فرض کنید که گوشی خود را تکان می‌دهید و می خواهید که یک سلفی را در یک منظره زیبا بگیرید، ولی فرض کنید که گوشی شما بنا به هر دلیل قفل شود. وقتی که قفل را باز می کنید، دیگر همه چیز مانند آخرین لحظه ای که گوشی قفل شد، نیست و همچنین فیلترهایی که قبل از سلفی اعمال کرده بودید نیز پریده اند. در همچین مواقعی چه کار باید کرد؟

معرفی ویژگی ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

در سیستم عامل iOS 10.2 این مشکل حل شده است، در این نسخه از سیستم عامل یک منوی پنهانی وجود دارد که در همچین مواقعی شما می توانید معلوم کنید که تنظیمات مانند قبل بمانند یا تغییر کنند.

شما می توانید انتخاب کنید که آیا باید این تنظیمات باقی بمانند یا نه و فیلترهایی که مشخص کرده اید پس از قفل شدن و باز شدن گوشی باقی بمانند یا نه. این ویژگی بسیار کارآمد به نظر می رسد ولی ای کاش در نسخه های قبلی این سیستم عامل این ویژگی اضافه شده بود. ولی در هر صورت دیر آمدن این ویژگی بهتر از هرگز نیامدنش هست؟ قبول دارید؟

طریقه فعال سازی ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

همانطور که در ابتدا نیز  به شما توضیح دهیم، برای فعال کردن این ویژگی جالب به قسمت Settings > Photos & Camera > Preserve Settings بروید و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

ثابت ماندن تنظیمات دوربین در iOS 10.2

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر