;
coinex

اسکوتر برقی شیائومی رونمایی شد؛ خبری از خودروی الکتریکی شیائومی نیست!

شیائومی دیروز رویداد رونمایی خود را برگزار کرد؛ اما اثری از خودروی الکتریکی شیائومی دیده نشد، بلکه به جای آن اسکوتر برقی شیائومی با نام میجیا (Mijia) خودنمایی کرد.

چند روز قبل دعوتنامه ای از شیائومی برای رویداد 12 سپتامبر خبرساز شد، بسیاری بر این عقیده بودند که این کمپانی نوظهور چینی، قرار است تا از ماشین برقی خود رونمایی کند؛ اما با برگزاری این رویداد، اسکوتر برقی شیائومی خودی نشان داد. اسکوتری که کوچکتر و قابل حمل تر از اسکوتر QiCycle (محصول قبلی شیائومی) است و البته با قیمتی ارزان تر هم عرضه خواهد شد.

اسکوتر برقی شیائومی میجیا محدوده حرکتی در حدود 30 کیلومتر خواهد داشت. این محدوده حرکتی در حالی است که یکنفر به وزن تقریبی 75 کیلوگرم را حمل کند. این پوشش مسافت 30 کیلومتری به لطف باتری 280 وات ساعت (باتری لیتیومی LG 1850 ) و موتور الکتریکی 500 واتی آن انجام خواهد شد که قادر است تا سرعت اسکوتر شیائومی Mijia را به 25 کیلومتر بر ساعت برساند.

اسکوتر برقی شیائومی با ترمزهای احیا کننده (KERS) همراه شده است؛ اما یک ترمز دیسکی معمولی (با E-ABS) می تواند آن را حداکثر در مسافت 4 متری متوقف کند.

اسکوتر برقی شیائومی میجیا

شیائومی برای اسکوتر جدید خود دو گزینه رنگی مختلف را رائه داده است. رنگ های مشکی و سفید، زینت بخش اسکوتر برقی شیائومی هستند. این اسکوتر که تنها در 3 ثانیه جمع می شود، وزنی در حدود 12.5 کیلوگرم دارد؛ بنابراین کاملا قابل حمل است. هر چند که در صورت داشتن این اسکوتر قرار نیست آن را زیاد حمل کنید، بلکه برعکس، این اسکوتر برقی شیائومی خواهد بود که شما را جابجا خواهد کرد.

اسکوتر شیائومی میجیا در صبح روز 15 دسامبر (25 آذرماه) با قیمتی در حدود 290 دلار به طور رسمی عرضه خواهد شد. منتظر باشید، به نظر می رسد که محصول خوبی در راه است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر