;
coinex

تصاویری از موبایل لنوو زوک اج لو رفت

تصاویری از موبایل لنوو زوک اج لو رفت

گوشی جدید شرکت چینی لنوو، زوک اج هنوز معرفی نشده است؛ اما اطلاعات و تصاویر زیادی از این اسمارت فون با حاشیه صفحه نمایش بسیار پایین در فضای اینترنت منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی نزدیک‌تر به لنوو زوک اج داشته باشیم.

طبق شایعات و اطلاعات منتشر شده باید گفت گوشی آینده شرکت چینی لنوو هنوز مشخص نیست که در چه زمانی معرفی و رونمایی خواهد شد؛ چرا که طبق تیزری که چندی پیش از این اسمارت فون منتشر شد، موبایل لنوو زوک اج باید در 17 آذر ماه یعنی 5 روز گذشته رونمایی و وارد بازار می‌شد؛ اما در 17 آذر ماه تنها شاهد اخباری از کاهش قیمت محصولات زوک لنوو در بازار جهانی و اخبار جدیدی از سوی این کمپانی بودیم.

گوشی لنوو زوک اج، موبایل آینده شرکت چینی لنوو اسمارت فونی قدرتمند و زیبا خواهد بود. مشخصات سخت افزاری لنوو زوک اج به همراه تصاویری از آن منتشر شده است.

تصویری جدید و با کیفیتی از موبایل لنوو زوک اج منتشر شده است که در آن حاشیه بسیار پایین صفحه نمایش دیده می‌شود. گوشی زوک اج دارای یک کلید فیزیکی در انتهای نمایشگر است که از آن به عنوان کلید خانه استفاده خواهد شد که به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت نیز در این کلید جای داده شده است؛ البته هنوز لنوو رسما وجود حسگر اثر انگشت در این کلید همچون گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ را تایید نکرده است.

از جمله مشخصات لنوو زوک اج باید به پردازنده اصلی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 4/6 گیگابایت حافظه رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره داشت. همچنین طبق تصاویر باید گفت این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی به صورت قطعی تولید شده است  و به زودی روانه بازار خواهد شد.

در رابطه با سیستم عامل گوشی لنوو زوک اج باید گفت که هنوز مشخص نشده است که این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید 6.01 مارشمالو استفاده خواهد کرد یا با اندروید 7.0 نوقا تولید و روانه بازار خواهد شد؛ اما به صورت قطعی رابط کاربری این گوشی ZUI خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی لنوو زوک اج به زودی و تا قبل از پایان سال 2016 میلادی، به صورت رسمی رونمایی و وارد بازار شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    زوک یا زد یو کی؟!

    پاسخ

    سلام
    تلفظ صحیحش به فارسی زوک هست و در حال حاضر زوک و زوک زد 2 در بازار ایران موجود هستند

    پاسخ