;
coinex

شرکت اپل حق امتیاز گوشی های دو سیم کارت را دریافت کرد

شرکت اپل حق امتیاز گوشی های دو سیم کارت را دریافت کرد

شرکت اپل حق امتیاز گوشی های دو سیم کارتی را دریافت کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

به تازگی شایعاتی در فضای مجازی پخش شده بودند که در آن ها ادعا می شد که قرار است شرکت آمریکایی اپل برای در دست گرفتن بازار فروش گوشی های هوشمند چین، گوشی آیفون 8 خود را به صورت دو سیم کارته نیز طراحی کند.

این شایعات برای گوشی آیفون 7 نیز منتشر شده بود که با ارائه این گوشی به بازار این شایعات به کلی رد شدند؛ چرا که این شرکت هر دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود را به صورت تک سیم کارت به بازار ارائه کرد. به نظر می رسد که این ادعاها برای گوشی آیفون 8 نیز تایید نشده باشد؛ چرا که یک بار درستی آنها توسط شرکت اپل در مورد گوشی آیفون 7 رد شد.

البته شاید بد نباشد که این شایعات را کمی جدی تر بررسی کنیم، زیرا اخیر اعلام شده است که سازمان ثبت اختراعات آمریکا (USPTO) حق امتیاز تولید گوشی های هوشمند دو سیم کارت با دو آنتن مجزا را به شرکت اپل اعطا کرده است.

سازمان ثبت اختراعات آمریکا در این زمینه گفته است که این تکنولوژی در رابطه با گوشی های دو سیم کارت عمل می کند و به کاربر این نوع گوشی ها، این امکان را می دهد که میان دو سیم کارت تعبیه شده، تمایز قائل شده و یا از یکی بیشتر از دیگری استفاده کند. با تنظیم یکی از سیم کارت ها به عنوان سیم کارت اولیه و پرکاربردتر می توانید تماس های خود را به وسیله آن دریافت کنید و از سیم کارت دوم برای استفاده از شبکه اینترنت، بهره ببرید.

طبق جزئیات بیشتری که در رابطه با این تکنولوژی منتشر شده است ، هر دوی سیم کارت ها در گوشی هایی که با این تکنولوژی عرضه شوند، قابلیت اتصال به اینترنت LTE را خواهند داشت. این ویژگی که می تواند یکی از قابلیت های گوشی هوشمند پرچمدار شرکتی مثل اپل باشد، به سازندگان این نوع از گوشی ها این امکان را می دهد که با وجود دو سیم کارت، قابلیت اتصال برای هر دو خط در یک گوشی فراهم باشد.

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر