;
coinex

رندرهای گوشی هواوی P10 منتشر شد؛ نمایشگر دومی در لبه گوشی خودنمایی می کند!

جدیدترین رندرهای گوشی هواوی P10 منتشر شد؛ نمایشگر دومی در لبه گوشی خودنمایی می کند!

جدیدترین رندرهای گوشی هواوی P10 را در این جا ببینید. برای دیدن این تصاویر در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی P9 ساخت شرکت هواوی یکی از موفق ترین گوشی های ساخت این شرکت چینی بود و دستاوردهای خیلی خوبی را برای این شرکت به ارمغان آورد. این بدین معنی است که شرکت هواوی کار سختی سال آینده در پیش دارد؛ زیرا باید یک گوشی بهتری را از هواوی P9 عرضه کند تا بتواند موفقیت های این گوشی را بار دیگر تکرار کند.

تمرکز شرکت هواوی بر روی دوربین دوگانه بود که به لطف همکاری با شرکت Leica این اتفاق رخ داد و بر اساس گفته های منابع مختلف، به نظر می رسد این همکاری همچنان ادامه داشته باشد. احتمالا گوشی هواوی P10 هم با دوربین های این شرکت وارد بازار خواهند شد. در حالی که هنوز چند ماهی تا معرفی گوشی P10 باقی مانده است (گوشی هواوی پی 9 در آوریل 2016 رونمایی شد)، جدیدترین رندرهای گوشی هواوی P10 در سایت ویبو منتشر شده است که طراحی بسیار زیبایی از این گوشی را به نمایش می گذارد.

huawei-p10-renders-02

رندرهای لو رفته از گوشی هواوی پی 10 نشان می دهد که این گوشی دارای یک طراحی بدون لبه و بدون حاشیه است. بنابراین ظاهرا این گوشی مانند هواوی پی 9 پرو دارای لبه های خمیده نخواهد بود. آن چیزی که از تصاویر این رندر ها بر می آید، حاکی از این است که طراحی این گوشی به شدت به طراحی گوشی شیائومی می میکس شبیه است.

بر اساس یکی از رندرهای گوشی هواوی P10 به نظر می رسد که این گوشی برخلاف مدل P9 که تنها 7 میلی متر بود، ضخیم تر است. همچنین، دوربین های دوگانه لایکا نیز در پشت این گوشی همچنان دیده می شوند و در کنار آنها یک جفت فلاش LED دوگانه هم به چشم می خورد. بار دیگر حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار گرفته که این گفته نیز بر اساس این رندرها تایید می شود.

البته چیزی که این رندرها را از سایر رندرهای منتشر شده تاکنون متفاوت کرده است، صفحه نمایش دومی است که در لبه این گوشی به چشم می خورد. این تصاویر نشان می دهد که ممکن است که گوشی هواوی پی 10 در لبه سمت چپ خود دارای یک نمایشگر کوچک باشد که برخی اطلاعات مانند جزئیات وای فای، ساعت و حتی اعلان ها را به کاربر نشان دهد. طراحی بدون حاشیه و صفحه نمایش دوم در یکی از گوشه ها، گوشی هواوی P10 را به یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند برای عاشقان تکنولوژی بدل خواهد کرد.

huawei-p10-renders-03

در آخر ذکر یک نکته ضروری به نظر می رسد که این تصاویر در وب سایت ویبو منتشر شده است، پس بنابراین به هیچ عنوان، این تصاویر رسمی نیستند و ممکن است تنها ذوق یکی از کاربران را نشان دهد، پس بهتر است به این تصاویر با دیده شک و تردید بنگریم؛ اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، طراحی این گوشی بسیار جذاب است و امیدواریم محصول نهایی به چیزی شبیه این تبدیل شود.

آیا شما نیز از داشتن نمایشگر دوم هواوی پی 10 لذت خواهید برد؟

.

منبع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر