;
coinex

آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1 برای برخی کاربران مشکل ساز شد

آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1 برای برخی کاربران مشکل ساز شد

به تازگی کمپانی اپل در کنار سیستم عامل گوشی های خود، سیستم عامل ساعت هایش را هم آپدیت کرده است. ولی ظاهرا همه چیز بر وفق مراد پیش نرفته است و برخی کاربران بعد از دریافت آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1 برای ساعت های هوشمند خود دچار مشکل شده اند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مشکل آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1:

کمپانی کالیفرنیایی اپل چند روز قبل از سیستم عامل watchOS 3.1.1 رونمایی کرد. ولی بعد از این آپدیت، برخی کاربران گزارش داده اند که در دریافت آپدیت برای اپل واچ خود دچار مشکل هستند.

بعد از این گزارش ها کمپانی اپل تصمیم گرفته است که فایل آپدیت را از سرور خود بردارد، پس اگر شما تا کنون ساعت خود را آپدیت نکرده اید، هنوز هم این شانس برای شما وجود دارد که ساعتتان به مشکل برنخورده باشد به نظر ما فعلا صبر کنید و تا زمانی که مشکل آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1 به وسیله اپل حل نشده است، از آپدیت کردن ساعت خود پرهیز نمایید.

در همین راستا بسیاری از کاربران زخم خورده اپل به سایت Reddit هجوم برده اند تا شکایت خود را مبنی بر مشکل دار شدن ساعتشان بعد از آپدیت سیستم عامل watchOS 3.1.1 و مجبور شدند به مراجعه به نزدیک ترین مراکز خدمات اپل، بیان کنند.

البته در این حین برخی کاربران توانسته اند که این مشکل را حل کنند و با فورس ری استارت، ساعت خود را درست نمایند، متاسفانه این روش برای همه کارساز نبوده است و تعدادی کاربر گله مند نیز روی دست اپل مانده است.

کسانی که قصد رفتن به خرده فروشی های اپل دارند، باید برای درست شدن ساعتشان کمی صبر پیشه نمایند، ولی ما از یک چیز مطمن هستیم که امیدی به درست شدن ساعت هایتان در فروشگاه ها نداشته باشند. البته این اتفاق برای خیلی از کاربران نیفتاده است و چیز عجیب هم اینجاست که چرا برخی از ساعت های هوشمند مشکل دار شده است و بعضی ها نه؟!

اگر در رابطه با این ماجرا چیزی در نظر دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر