;
coinex

گوشی اچ تی سی اوشن نوت ؛ دستگاهی بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری و مجهز به قلم استایلوس

گوشی اچ تی سی اوشن نوت ؛ دستگاهی بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری و مجهز به قلم استایلوس

طبق عکس های لو رفته از قاب محافظ گوشی اچ تی سی اوشن نوت ، قرار است که این گوشی با قلم استایلوس و بدون درگاه هدفون 3.5 میلی متری طراحی شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

احتمال می رود که گوشی پرچمدار بعدی شرکت تایوانی HTC به نام اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) در سه نسخه روانه بازار شود. طبق گفته کارشناسان به احتمال زیاد اسم های این سه گوشی، اچ تی سی اوشن اسمارت (HTC Ocean smart)، اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) و اچ تی سی اوشن مستر (HTC Ocean master) باشد.

امروز عکس های متعددی از قاب محافظ گوشی اچ تی سی اوشن نوت در فضای مجازی دست به دست شد که از این عکس ها می شود به این نکته پی برد که حداقل مدل نوت این گوشی با قلم استایلوس عرضه خواهد شد.

از سپتامبر امسال شایعات بسیار زیادی در مورد سری گوشی های اچ تی سی اوشن به گوشی می خورد. طبق شایعاتی که از همان روزهای اول در مورد این سری وجود داشتند، هر سه این گوشی ها بسیار مدرن طراحی شده و قرار است که شرکت اچ تی سی با ساخت این گوشی نوآوری هایی را به دنیای گوشی های هوشمند عرضه کند. همچنین گفته شده است که این سری از گوشی های اچ تی سی قرار است بدون هیچ گونه دکمه فیزیکی طراحی شود به صورتی که برای تمام کنترلگرهای این گوشی از صفحه های لمسی استفاده می شود.

اما طبق عکس هایی که امروز از این شرکت به بیرون راه یافته است، فضاهایی در قاب محافظ برای دکمه های فیزیکی و کلید دوربین تعبیه شده است. طبق جزئیاتی که در این عکس ها به نمایش گذاشته شده اند، این گوشی درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری نخواهد داشت و به جای آن، هدفون این گوشی با استفاده از درگاه USB مدل C به این دستگاه متصل خواهد شد.

در کنار درگاه هدفون متفاوتی که در این گوشی تعبیه شده، فضای خالی دیگری نیز قرار دارد که به نظر می رسد مکانی برای قرار دادن قلم استایلوس است. عده ای پیش بینی کرده اند که مدل اچ تی سی نوت در سری سه گانه گوشی های اوشن مجهز به قلم استایلوس خواهد بود. از تفاوت های دیگر مدل اچ تی سی اوشن نوت با دو گوشی دیگر سری اوشن می شود به سایز بزرگتر صفحه نمایش آن اشاره کرد.

پیش از این گفته شده بود که قرار است هر سه گوشی جدید این شرکت مجهز به دوربین دوگانه باشند؛ اما عکس هایی که از قاب گوشی HTC Ocean Note درز کرده، نشانگر این هستند که گوشی اچ تی سی اوشن نوت تنها یک دوربین پشتی خواهد داشت با این حال این گوشی به احتمال زیاد مجهز به یک فلش LED دوگانه نیز خواهد بود.

یکی از این عکس ها نشان می دهد که طراحی گوشی اچ تی سی اوشن نوت شبیه به گوشی اچ تی سی 10 خواهد بود. در حقیقت گفته شده است که هر سه  این گوشی ها از سری اوشن با اقتباس از گوشی اچ تی سی 10 طراحی شده اند.

مدل اچ تی سی اوشن اسمارت قرار است که گوشی میانه این سری باشد در حالی که گفته شده است که مدل اچ تی سی اوشن مستر به عنوان گوشی پرچمدار اچ تی سی به بازار گوشی های هوشمند معرفی شود. بعضی از تحلیلگران در این باره گفته اند که به احتمال زیاد مدل اچ تی سی اوشن مستر بدون دکمه ‌های فیزیکی طراحی خواهد شد.

در نبود دکمه ‌های فیزیکی، فناوری حس لمسی به کاربران این گوشی اجازه می‌ دهد که بتوانند کارهایی مانند تغییر صدای دستگاه و یا گرفتن عکس را انجام دهند. این دکمه‌ های لمسی این امکان را دارند که بتوانند میان انواع مختلف دستورهای لمسی مانند ضربه زدن و یا کشیدن، تمایز قائل شوند.

شایعات بسیار از این موضوع خبر می‌دهند که احتمالا قرار است شرکت سازنده‌ این گوشی‌ها محصولات خود را برای اولین بار در ماه ژانویه‌ 2017 (دی ماه) در نمایشگاه CES 2017 لاس‌وگاس به علاقمندان دنیای گوشی‌ های هوشمند معرفی کند.

.

منبع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اچ تی سی حرف نداره

    پاسخ