;
coinex

قابلیت پخش زنده در توییتر ؛ شبکه اجتماعی توییتر قوی‌تر می‌شود

قابلیت پخش زنده در توییتر ؛ شبکه اجتماعی توییتر قوی‌تر می‌شود 

شما هم اکنون می توانید مستقیما از قابلیت پخش زنده در توییتر استفاده کنید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

از زمانی که شرکت توییتر شرکت استارتاپی پریسکوپ را از آن خود کرد، به صورت خیلی جدی تری در بازار پخش زنده (live stream) فعالیت می کند. این شرکت به تازگی قابلیت پخش زنده پریسکوپ را با توییتر ادغام کرده است. با انجام این کار، کاربران می توانند به طور مستقیم از قابلیت پخش زنده در توییتر استفاده کنند.

قبلا برای استفاده از قابلیت پخش زنده لازم بود که برنامه periscope (پریسکوپ) را نیز اجرا کنید؛ اما هم اکنون این مرحله از سر راه کاربران این شبکه اجتماعی برداشته شده است و شما می توانید به راحتی این کار را در خود برنامه توییتر انجام داده و از این قابلیت بهره ببرید و به طور همزمان زمان پیام توییتری خود را نیز ارسال کنید.

این قابلیت همچنان توسط شرکت پریسکوپ ارائه خواهد شد؛ اما دیگر لازم نیست که برای استفاده از آن، از برنامه اختصاصی این شرکت استفاده کنید.  برای استفاده از قابلیت پخش زنده در توییتر لازم است که گزینه Live را انتخاب کنید تا بتوانید به صفحه پیش نمایش بروید. در آن جا می توانید فیلم خود را ظبط کنید و با انتخاب گزینه go live به راحتی فیلم خود را به صورت پخش زنده در توییتر با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در طول پخش ، کاربران هر دو برنامه توییتر و پریسکوپ می توانند آن را تماشا کنند. کاربرانی که برنامه های زنده را تماشا می کنند، می توانند نظرات خود را در رابطه با آنها بنویسند و یا با دو بار زدن بر روی صفحه نمایش می توانند پشتیبانی خود را نسبت به برنامه در حال پخش نشان دهند.

تلاش توییتر برای ایجاد این قابلیت برای پیشی گرفتن در این زمینه از دیگر رقبای خود در دنیای مجازی است. این نوع برنامه های پخش زنده پیش از این توسط شرکت های بزرگ دیگری نیز ارائه شده است که همین امر عرصه را برای رقابت تنگ تر خواهد کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر