;
coinex

مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی MI 5C از طریق یک خرده فروش چینی لو رفت

شیائومی MI 5C نام گوشی جدید شرکت چینی شیائومی است. گوشی MI 5C از شیائومی یک میان رده تمام عیار و زیبا خواهد بود که به زودی معرفی و رونمایی خواهد شد.

یکی از اعضای قدرتمند سری می 5 گوشی‌های شرکت شیائومی یعنی MI 5C به زودی معرفی و وارد بازار خواهد شد؛ اما یک سایت خرده فروشی در کشور چین اطلاعاتی از این گوشی هوشمند را لو داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات اسمارت فون آینده شرکت شیائومی داشته باشیم.

شرکت چینی شیائومی که این‌روزها در دنیای موبایل نیز بسیار محبوب شده است و توانسته رقیبی جدی برای کمپانی‌های برتر سازنده موبایل باشد، به زودی از یک گوشی جدید با نام شیائومی MI 5C پرده بر خواهد داشت که مدتی است اطلاعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات درز شده، موبایل شیائومی MI 5C قرار بود در 16 آذر رونمایی شود؛ اما این اتفاق نیفتاد و رونمایی این گوشی در هاله‌ای از ابهام باقی ماند. این روزها شایعات مربوط به این گوشی داغ شده است و شاید این ‌بار این تلفن هوشمند چینی معرفی شود.

شیائومی MI 5C نام گوشی جدید شرکت چینی شیائومی است. گوشی MI 5C از شیائومی یک میان رده تمام عیار و زیبا خواهد بود که به زودی معرفی و رونمایی خواهد شد.

یک سایت خرده فروشی در کشور چین با نام Tmall، گوشی شیائومی می 5 سی را در فهرست محصولات خود قرار داده و مشخصات این دستگاه را ذکر کرده است. طبق مشخصات درج شده در این سایت برای شیائومی MI 5C باید گفت که این گوشی یک میان رده تمام عیار خواهد بود که به نمایشگری فول اچ دی، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین این گوشی دارای بدنه‌ای فلزی مانند سایر میان‌رده‌های کمپانی شیائومی خواهد بود.

گفتنی است، هنوز مشخص نشده که گوشی هوشمند شیائومی می 5C در دو اندازه مختلف عرضه خواهد شد یا خیر؛ اما به نظر می‌رسد نسخه ذکر شده و لو رفته قیمتی در حدود 1500 یوان داشته باشد؛ چرا که قیمت درج شده در این سایت، 9999 یوان برای چنین اسمارت فونی بیشتر به یک شوخی شباهت دارد.

همچنین در صورت قیمت 1500 یوانی این موبایل باید گفت که قیمت تمام شده آن در ایران کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی MI 5C همراه با اندروید 6.0 مارشمالو همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت چینی شیائومی، MIUI نسخه 8 به فروش برسد و قابلیت آپدیت به اندروید 7 نوقا نیز داشته باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر