;
coinex

سامسونگ دلیل انفجار گوشی های نوت 7 را می‌داند؛ اما اکنون جزئیات آن را اعلام نمی‌کند

دلیل انفجار گوشی های نوت 7

شرکت سامسونگ ادعا می کند که دلیل انفجار گوشی های نوت 7 را می داند؛ اما هم اکنون نمی تواند جزئیات آن را اعلام کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

با اینکه پس از منفجر شدن چند گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7، این شرکت گوشی های خود را از بازار جمع آوری کرد و از دارندگان این گوشی ها نیز در دو سری درخواست کرد که گوشی های خود را مرجوع کنند؛ اما در ابتدا این شرکت در یافتن دلیل این مشکل ناموفق بود.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که هنوز نتوانسته است که در آزمایشگاه این انفجار را شبیه سازی کند تا بتواند بر روی آن مطالعات بیشتری را انجام دهد؛ اما دیروز بالاخره اعلام شد که سامسونگ توانسته است دلیل انفجار گوشی های نوت 7 را بیابد و مشکل باتری آن را دقیقا مشخص کند. این مشکل پیش آمده برای گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ باعث شد که سامسونگ درآمد 5 میلیاردی حاصل از فروش گلکسی نوت 7 را از دست بدهد و همچنین خسارت های دیگری را نیز به شرکت سامسونگ وارد آورد.

سامسونگ در گزارشی که در همین زمینه منتشر شده است، اعلام کرده نتایج این تحقیقات را در اختیار شرکت امنیتی UL قرار خواهد داد. این شرکت همچنین گفته است که در این زمینه با آزمایشگاه تشخیصی کشور کره نیز همکاری می کند. این شرکت پیش از این قول داده که تا آخر سال جاری میلادی جزئیات این آزمایش ها و دلیل انفجار گوشی های نوت 7 را منتشر خواهد کرد. با این حال به نظر می رسد که شرکت سامسونگ هنوز برای اعلام عمومی این اطلاعات، آمادگی لازم را ندارد.

در اوایل این ماه، گزارشی در دنیای مجازی دست به دست شد که دلیل این انفجارها را به طراحی باتری این گوشی نسبت می داد؛ چرا که شرکت سامسونگ قصد داشته که این باتری را تا حد ممکن باریک طراحی کند تا فضای کمتری را در گوشی اشغال کند، اما این باتری ها ظرفیت ذخیره بالای انرژی را نداشته و همین مسئله انفجار بعضی از این گوشی ها را به دنبال داشته است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر