;
coinex

هشدار! بازی Super Mario Run می تواند به سرعت حجم بسته اینترنت سیم کارت شما را تمام کند

هشدار! بازی Super Mario Run می تواند به سرعت حجم بسته اینترنت سیم کارت شما را تمام کند

بازی Super Mario Run می تواند در یک چشم به هم زدن حجم بسته اینترنت سیم کارت شما را تمام کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بازی سوپر ماریو ران که به تازگی توسط شرکت نینتندو برای گوشی های هوشمند عرضه شده در میان کاربران بسیار پر طرفدار ظاهر شده است. بررسی کیفیت و طراحی این بازی کمی زمان بر خواهد بود و هنوز برای قضاوت در مورد این بازی زود است. اما آنچه مسلم است، این است که تاکنون عده زیادی از طرفداران ماریو، این بازی را دانلود کرده و با این کار سود زیادی را برای شرکت تولید کننده آن به ارمغان آورده اند؛ اما پاره ای از مشکلات سیستمی می تواند باعث شود که این برنامه برای اجرا شدن از اینترنت سیم کارت استفاده کرده و آن را به سرعت تمام کند.

آزمایش هایی که در مورد بازی Super Mario Run انجام شده اند نشان می دهند که در هر ساعت، این بازی حدود 40 تا 60 مگابایت از حجم اینترنت را مصرف می کند. اگر شما دو ساعت در روز را به این بازی اختصاص دهید، در پایان هفته حدود 5 گیگابایت از اینترنت خود را صرف این بازی کرده اید. به همین دلیل کاربران این بازی باید مراقب این مسئله باشند که این بازی می تواند در نبود اینترنت وای فای، از اینترنت سیم کارت استفاده کند.

در همان ابتدای نصب و اجرای بازی به شما در این رابطه هشدار داده می شود و به کاربر اعلام می شود که این بازی برای اجرا شدن نیازمند اینترنت است؛  اما به دلیل مشکل کوچکی که در این بازی وجود دارد گاهی اوقات این بازی از اینترنت سیم کارت نیز استفاده می کند.

به نظر می رسد که این مشکل از سرورهای این بازی نشات گرفته است. شرکت نینتندو نمی تواند حجم بالای کاربران بازی جدید را مدیریت کند و گاهی اوقات اتصال کاربر با سرورهای این بازی قطع می شود و برای اتصال دوباره این بازی ممکن است از اینترنت سیم کارت استفاده شود. این مسئله بدین معناست که شرکت نینتندو باید هر چه سریع تر به فکر چاره ای برای این مسئله باشد؛ اما تا آن هنگام اگر شما نیز یکی از کاربران بازی Super Mario Run هستید، اطمینان پیدا کنید که با اینترنت وای فای از این بازی استفاده می کنید و قبل از اجرای آن اینترنت سیم کارت خود را از دسترس خارج کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر