;
coinex

کاربران واتساپ به زودی قادر به ویرایش و لغو پیام‌های متنی، فیلم و عکس خواهند بود

واتساپ به زودی قادر به ویرایش و لغو پیام‌های متنی

کاربران واتساپ به زودی قادر به ویرایش و لغو پیام‌های متنی، فیلم و عکس ارسال شده خواهند بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در آینده‌ای نزدیک نرم افزار واتساپ به روزرسانی ای دریافت می ‌کند که قابلیت‌ های آن هنگام بی دقتی در ارسال پیام به کمک شما می‌آید. به زودی در نسخه بتا این نرم افزار پیام رسان، کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌ های ارسال شده خود را ویرایش و یا لغو کنند. بدین معنی که زمانی که شما پیامی را ارسال می‌ کنید، تا وقتی که گیرنده آن را نبیند، شما می ‌توانید با استفاده از این قابلیت وانمود کنید که همچین مکاتباتی وجود نداشته است.

در حال حاضر، شما تنها می ‌توانید پیام‌ های ارسال شده را به صورت داخلی یا موضعی حذف کنید؛ بنابراین اگر شما پیامی اشتباه ارسال کنید و یا غلط املایی داشته باشید، تنها می ‌توانید پیام را برای خودتان حذف کنید، در حالی که گیرنده همچنان قادر به دیدن آن خواهد بود. کاربران واتساپ نیز، همانند اسکایپ و دیگر سرویس‌ های پیام رسان فوری از این پس می ‌توانند به راحتی پیام ‌هایی که در فضای مجازی ارسال شده را ویرایش و تحریر کنند.

چنین قابلیتی برای بسیاری از افراد می ‌تواند فوق العاده کارآمد و ضروری باشد. با توجه به گزارش‌ ها، علاوه بر پیام ‌های متنی، کاربران قادر خواهند بود تا عکس‌ ها و فیلم‌ های ارسال شده را نیز لغو کنند. تا کنون طبق چیزی که در نسخه بتا مشاهده شده هیچ زمان رسیدن به مقصدی وجود ندارد، تضمینی نیست که حتی در نسخه اصلی نیز پیاده سازی شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر