;
coinex

مشخصات گوشی نوکیا پی فاش شد؛ اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد

مشخصات گوشی نوکیا پی فاش شد؛ اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد
پرچمدار بعدی نوکیا، گوشی نوکیا پی (Nokia P) به احتمال زیاد مجهز به اسنپدراگون 835 خواهد بود. کمپانی HMD، شرکتی است که حق فروش گوشی های برند نوکیا را در اختیار گرفته است. این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد تا گوشی های اندرویدی خود را با برند Q1 وارد بازار کند. گوشی هایی که به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، خودنمایی می کنند.

شایعاتی که از قبل درباره این گوشی شنیده می‌ شد، حاکی از آن بود که این دستگاه در دسته بندی گوشی های میان رده قرار خواهد گرفت؛ اما برخی شایعات از وجود یک گوشی پرچمدار نوکیا نیز خبر می دهند.

شایعات جدید از شبکه اجتماعی ویبو شنیده می شود که در آن یک نمونه اولیه از گوشی نوکیا به تصویر کشیده شده است. به همراه این تصویر برخی از مشخصات این دستگاه نیز فاش شده که بسیار جذاب است.

این منبع ادعا می کند که پرچمدار بعدی این برند، گوشی نوکیا پی خواهد بود که به یک تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، 6 گیگابایت رم و یک دوربین 23 مگاپیکسلی با لنز زایس (سازنده آلمانی لنزهای دوربین) مجهز است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که گوشی نوکیا پی با یک نمایشگر کواد اچ دی معرفی خواهد شد.

این تمام آن چیزهایی است که ما درباره پرچمدار نوکیا شنیده ایم؛ اما اگر این اطلاعات نیز حقیقت داشته باشد، ما شک داریم که این دستگاه بخواهد در نمایشگاه MWC 2017 پرده برداری شود.

کمپانی HMD اعلام کرده که می خواهد کار خود را با دستگاه های کوچک آغاز کرده و آهسته در طول سال 2017 گوشی های اندرویدی خود را معرفی کند؛ بنابراین پرچمدار نوکیا در زمانی بعد از برگزاری کنفرانس MWC خودنمایی خواهد کرد؛ اما این حدس هایی است که درباره این کمپانی زده می شود و برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر مسلما باید تا زمان برگزاری این رویداد صبر کرد.

 با تکرا همراه باشید. ما سعی خواهیم کرد تا تمامی جزئیات منتشر شده درباره پرچمدار آینده نوکیا را به اطلاع شما برسانیم. فعلا تا این اندازه بدانید که شایعات، پرچمدار بعدی نوکیا را گوشی نوکیا پی معرفی کرده اند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر