;
coinex

به روزرسانی وان درایو قابلیت‌ های جدید برای iOS به ارمغان آورده است

به روزرسانی وان درایو

به روزرسانی وان درایو قابلیت ‌های جدید برای iOS به ارمغان آورده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اخیرا مایکروسافت به روزرسانی عمده دیگری برای نرم افزار وان درایو خود برای دستگاه ‌های iOS منتشر کرده است. در کنار تعدادی قابلیت جدید، توسعه دهندگان عملکرد برنامه را برای تجربه کاربری بهتر افزایش داده‌اند.

اول از همه، کاربرانی که مدت زیادی است که از وان درایو استفاده می ‌کنند باید بدانند که مایکروسافت قابلیت جدید اضافه کرده که به شما اجازه می ‌دهد تا پیش نمایش فایل ها را از طریق قابلیت جدید پیش نمایش فوری مشاهده کنید. همان طور که از نامش پیداست، این قابلیت به کاربران وان درایو این امکان را خواهد داد تا بتوانند فورا فایل ‌های مایکروسافت ورد، پاورپوینت و اکسل خود را در نرم افزار مشاهده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های جدید شامل به روزرسانی امکانات اسکن می ‌شود که به شما قابلیت اسکن و دیجیتال کردن اسناد و مدارک کاری را می ‌دهد؛ بنابراین دیگر نیاز نیست هیچگونه کاغذی را با خود حمل کنید.

علاوه بر این، افرادی که در آیپد خود از وان درایو استفاده می‌ کنند این قابلیت را خواهند داشت تا زمانی که فایل ها را در تب آفلاین باز می ‌کنند از کل صفحه نمایش خود بهره ببرند.

یکی از ویژگی‌ های که کاربران وان درایو زمان زیادی است که آن را درخواست می ‌کنند در این به روزرسانی اجرا شده است، بنابراین هم اکنون می ‌توانید اطلاعات دوربین را در پنجره جزئیات ببینید.

در آخرین نسخه از به روزرسانی وان درایو برای افرادی که از اکانت خود برای درس و یا کار استفاده می‌ کنند، امنیت و اطمینان آپلود بهبود یافته است.

در حال حاضر این به روزرسانی در اپ استور موجود است؛ بنابراین اگر می ‌خواهید از تمامی قابلیت‌ های جدید بهره ببرید کافی است آخرین نسخه وان درایو را دریافت کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر