;
coinex

شایعات جدید درباره گوشی هوشمند شیائومی می 6 ؛ نسخه‌های مختلف با پردازنده‌های متفاوت!

‌کمپانی شیائومی در حال کار بر روی پرچمدار بعدی خود برای سال آینده است. گوشی هوشمندی که آن را شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) نامگذاری کرده است. شیائومی با استفاده از پردازنده های کوالکام برای پرچمداران خود، شناخته شده است و جای هیچ تعجبی نخواهد بود، اگر بخواهد که گوشی هوشمند شیائومی می 6 خود را نیز به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز کند؛ اما آن چه که باعث شگفتی خواهد شد، استفاده این کمپانی از تراشه های مختلف در گوشی پرچمدار آینده خود است.

این شایعات جدید، از یکی از کاربران ویبو با اکانت Kjuma@ نشات می گیرد. کسی که با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو نشان داد که این کمپانی گوشی هوشمند شیائومی می 6 را با سه پردازنده مختلف و در نام های متفاوتی معرفی خواهد کرد. تلفن های همراهی که شیائومی می 6 اس (Xiaomi Mi 6S)، شیائومی می 6 ای (Xiaomi Mi 6E) و شیائومی می 6 پی (Xiaomi Mi 6P) نامگذاری خواهند شد.

به شما پیشنهاد می کنیم تا این اطلاعات را با اندکی چاشنی نمک مخلوط کنید و همچنان در نظر داشته باشید که این اطلاعات هنوز در حد و اندازه های یک شایعه است. این خبر کمی عجیب است و با استراتژی شیائومی همخوانی ندارد؛ اما همیشه امکانی برای سنت شکنی نیز وجود دارد.

اعتقاد بر این است که یکی از نسخه های گوشی هوشمند شیائومی می 6 با پردازنده Helio X30 عرضه شود و نسخه سوم آن به یک پردازنده خانگی شیائومی با نام Pinecone مجهز شود. این بیشترین احتمالی است که به نظر می رسد، ممکن است به وقوع بپیوندد.

گوشی هوشمند شیائومی می 6

شیائومی می 6 اس (پردازنده اسنپدراگون)

شیائومی می 6 پی (پردازنده Pinecone)

شیائومی می 6 ای (پردازنده هلیو X30)

اینها همه حدسیاتی است که گفته می شود؛ هرچند که شاید در شیاومی می 6E، کلمه E مخفف اگزینوس باشد!

برای گوشی شیائومی می 6 یک رندر نیز منتشر شده (تصویر همین خبر) که این دستگاه را با یک صفحه نمایش منحنی و حاشیه هایی اندک به تصویر کشیده است.

شایعات برای مشخصات شیائومی می 6 نیز حرف هایی برای گفتن دارد. انتظار می رود که این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده، اندروید 7.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده داشته باشد و البته رابط کاربری MIUI 9 بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش ببندد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر