;
coinex

ایرپادها هم اکنون برای فروش در بعضی از فروشگاه های اپل استور قرار گرفته اند

ایرپادها

بعد از ارسال پیش فروش های آنلاین، ایرپادها هم اکنون برای فروش در بعضی از فروشگاه های اپل استور نیز قرار گرفته اند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ایرپادهای تولید شده توسط شرکت اپل تاکنون بارها در صدر خبرهای تکنولوژی قرار گرفته اند. شرکت اپل برای اولین بار در ماه سپتامبر گذشته در طی مراسمی این هدفون های بی سیم را به همراه گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی کرد.

با اینکه انتظار می رفت این شرکت به سرعت این محصول خود را روانه بازار کند؛ اما انتشار این ایرپادها برای چند ماه به تاخیر افتاد و در طول این مدت شرکت اپل با اعلام به تاخیر افتادن عرضه ایرپاد ها از ارائه جزئیات بیشتری در این زمینه خودداری کرد. بالاخره بعد از مدتی نسبتا طولانی، این شرکت هفته پیش ایرپادهای خود را برای پیش فروش اینترنتی در دسترس علاقمندان گذاشت و ایرپادها با استقبال زیادی رو به رو شده و به سرعت به فروش رفتند. شما هم اکنون می توانید این محصول را از روی وب سایت رسمی این شرکت سفارش دهید؛ اما آن ها تا حدود 6 هفته بعد به دست شما خواهند رسید.

عده ای که قصد داشتند قبل از کریسمس ایرپادها را خریداری کنند کمی از اینکه موفق به خرید اینترنتی این محصول نشده اند، ناامید هستند؛ اما اپل اینسایدر برای این دسته از افراد خبرهای خوشی را به ارمغان آورده است. گفته شده است که عده ای از کارمندان اپل اینسایدر به عنوان خریدار این محصول پرطرفدار به اپل استورها سرزده و در مورد این هندزفری های بلوتوث پرسش و جو کردند.

طبق گزارشی که از نتیجه این تحقیق منتشر شده است، هشت فروشگاه از ده فروشگاهی که در این آزمایش حضور داشتند به کارمندان اپل اینسایدر گفته اند که قرار است تا قبل از کریسمس تعدادی از این محصول را به فروش برسانند و منتظرند تا این محصول به آنها عرضه شود. هرچند که به گفته مسئولین این هشت اپل استور تعداد ایرپادهایی که برای فروش گذاشته می شود، بسیار کم خواهد بود.

هشت اپل استوری که اعلام کرده بودند قرار است تعداد محدودی از این محصول را عرضه کنند، گفته اند که حداقل 10 بسته (و یا بیشتر) برای فروش در دسترس آنها قرار گرفته است. در حالی که دوتای این فروشگاه ها ادعا کرده اند که حداقل 20 دستگاه از ایرپادها را برای فروش ارائه خواهند کرد. فروشگاه های فیزیکی اپل استور اعلام کرده اند که این بسته ها را تا یکشنبه (دو روز قبل) دریافت می کنند.

به نظر می رسد که این فروشگاه ها از امروز ایرپادهای دریافتی خود را برای فروش عرضه کنند. پس اگر شما هم مایلید که تا قبل از سال نو میلادی یکی از این ایرپادهای پرطرفدار را برای خود تهیه کنید، بهتر است هر چه سریع تر به یکی از اپل استورهای رسمی این شرکت سری بزنید تا از وضعیت فروش این محصول با خبر شوید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر