;
coinex

گوشی نوکیا زد 2 پلاس در گیک بنچ محک خورد؛ یک گام دیگر به سمت معرفی رسمی!

گوشی نوکیا زد 2 پلاس در گیک بنچ محک خورد
دیروز تصاویری از گوشی نوکیا C1 در فضای مجازی منتشر شد که دستگاهی با طراحی زیبا و مشخصات نسبتا معقولی را نشان می داد و اکنون نوبت به دستگاه دیگری از این برند قدیمی رسیده است. گوشی نوکیا زد 2 پلاس (Nokia Z2 Plus) در وب سایت گیک بنچ ظاهر شد، جایی که این گوشی در آن تحت تست های مختلفی قرار گرفته و مشخصاتی از آن آشکار شده است.

لیست منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ نشان می دهد که گوشی نوکیا زد 2 پلاس یک دستگاه بالا رده بوده که در آزمون تک هسته ای این بنچمارک امتیاز 2156 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5217 را به دست آورده است. علاوه بر امتیازات به دست آمده، گیک بنچ به طور معمول برخی از مشخصات دستگاه مورد تست خود را نیز آشکار می کند.

بر اساس لیست منتشر شده از گیک بنچ، نوکیا Z2 Plus به یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت کلاک 1.77 گیگاهرتز مجهز شده است. مادربُرد به عنوان MSM8996 لیست شده که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام خواهد بود. در لیست منتشر شده همچنین به 4 گیگابایت رم اشاره شده و اندروید 6.0 مارشمالو که این دستگاه به همراه با این سیستم عامل از جعبه خارج خواهد شد.

گوشی نوکیا زد 2 پلاس

بر اساس لیستی که از گیک بنچ دیده شد، همه ما می دانیم که به زودی یکی از گوشی های اندرویدی نوکیا در چین راه اندازی خواهد شد. چندی پیش گزارش شده بود که کمپانی HMD Global که اکنون تسلط بر برند نوکیار را در اختیار دارد، قصد دارد تا دو گوشی هوشمند بالا رده از نوکیا را عرضه کند.

یک گوشی 5.2 اینچی و دیگری 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 2K. انتظار می رود که گوشی پرچمدار نوکیا به تراشه اسنپدراگون 820 مجهز شده و یا حتی می تواند تراشه اسنپدراگون 821 را در اختیار داشته باشد. شایعات درباره مقدار رم گوشی آینده این برند، به دو نسخه اشاره کرده اند. 4 و 6 گیگابایت، مقدار رم ذکر شده برای محصول آتی نوکیا است و البته دوربین هایی که با تکنولوژی زایس آلمان همراه خواهد بود.

علاوه بر این اطلاعات، تصاویری نیز از پوشش و قاب دو گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا نیز منتشر شده بود. قاب های تمام فلزی که خطوط آنتن ادغام شده با پنل پشتی آن درست به مانند گوشی های اپو R9S و آیفون 7 است. انتظار می رود که گوشی های هوشمند اندرویدی نوکیا در اولین کوارتر (سه ماهه) سال 2017 به بازار معرفی شوند و به احتمال زیاد گوشی نوکیا زد 2 پلاس یکی از آنها خواهد بود.

گوشی نوکیا زد 2 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر