;
coinex

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو تاییدیه FCC را به دست آورد؛ رونمایی در بهمن ماه

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو تاییدیه FCC را به دست آورد
سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) یک گام دیگر به رونمایی خود نزدیک تر شد. این دستگاه توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) تایید شد. پیش بینی می شود که این دستگاه به همراه گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در 21 ژانویه (2 بهمن ماه) به طور رسمی معرفی شود.

درواقع دریافت مجوز FCC اولین گام قبل از رونمایی رسمی از گوشی های هوشمند در ایالات متحده است. در تاییدیه FCC مشخص شده که سامسونگ گلکسی سی 7 پرو دارای یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است.

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

 شایعاتی که از قبل درباره مشخصات گلکسی C7 Pro عنوان شده بود، نشان می دهد که این دستگاه از یک نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) 5.7 اینچی برخوردار بوده و تراشه اسنپدراگون 626 کوالکام به عنوان مغز متفکر آن انجام وظیفه خواهد کرد. یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قرار می گیرد. فضای ذخیره سازی آن نیز شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در پنل پشتی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. اگرچه پیش بینی می شود که با راه اندازی این گوشی در سال 2017 احتمالا این دستگاه با اندروید 7.0 نوقا معرفی و از جعبه خارج گردد.

حدود یک هفته قبل، آژانس رگولاتوری چین، تنا، چهار تصویر از این گوشی را منتشر کرد. در این تصاویر مشخص بود که سامسونگ به جای قرار دادن خطوط آنتن معمولی که اغلب در پشت گوشی ها دیده می شود، کمی سلیقه به خرج داده و خطوط آنتن سامسونگ گلکسی سی 7 پرو را شیاردار طراحی کرده است.

در این گوشی به جای استفاده از برچسب های معمولی، لیبل E کمیسیون ارتباطات فدرال قرار گرفته و این احتمالا بدان معناست که باتری گلکسی سی 7 پرو، یک باتری غیرقابل تعویض است.

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر