;
coinex

سامسونگ، تنها تامین کننده صفحه نمایش های اولد گوشی های آیفون

سامسونگ، تنها تامین کننده صفحه نمایش های اولد گوشی های آیفون

سامسونگ به عنوان تنها تامین کننده صفحه نمایش های اولد گوشی های آیفون شرکت اپل معرفی شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که از تصمیم جدید شرکت اپل برای گوشی های آیفون 8 خود خبر می دادند. گفته می شود قرار است این شرکت صفحه نمایش های اولد گوشی های آیفون را جایگزین صفحه نمایش های قدیمی IPS خود کند. گوشی آیفون ویژه ای که قرار است با این صفحه نمایش ها تولید شود، طبق شایعات به صورتی طراحی خواهد شد که قاب دور صفحه نمایش به حداقل خود برسد.

عده ای معتقدند که به احتمال قوی، بزرگ ترین شرکت تولید کننده صفحه نمایش های اولد گوشی های آیفون ، شرکت سامسونگ باشد. طبق گزارشی که در مجله کره ای بیزینس کریا (BusinessKorea) در همین زمینه منتشر شده است، به نظر می رسد که حداقل برای دو سال این شرکت تنها تولید کننده این نوع از صفحه نمایش برای شرکت اپل باشد.

در گزارش چاپ شده در این مجله، به این نکته اشاره شده است که یکی از کارمندان شرکت اپل که نخواسته است نام خود را فاش کند، ادعا می کند که این شرکت قرار است سامسونگ را به عنوان تنها تامین کننده صفحه نمایش های منحنی خود تا پایان سال 2018 نگه دارد؛ چرا که شرکت سامسونگ می تواند پاسخ گوی نیاز گسترده این شرکت بزرگ باشد و توانایی تولید محصولات باکیفیت در تعداد بالا را دارد.

شرکت سامسونگ با ارائه خدمات و تولید صفحه نمایش های OLED برای شرکت های دیگر تولید کننده گوشی های هوشمند در این زمینه تجربیات زیادی دارد و در میان رقبای خود در این زمینه جلوتر از دیگران در حال پیشرفت است.

کارشناسان و تحلیلگران در این زمینه پیش بینی کرده اند که اگر شرکت سامسونگ تنها تولید کننده صفحه نمایش اولد برای شرکت بزرگی مانند اپل باشد می تواند درآمد سالیانه خود را به مقدار چشمگیری افزایش دهد. گفته شده است که سود سامسونگ دیسپلی از طریق فروش صفحه نمایش های خود در سال 2017 به چیزی حدود 3.3 میلیارد دلار خواهد رسید؛ چرا که شرکت اپل اعلام کرده است که قصد دارد 50 میلیون گوشی هوشمند آیفون که با صفحه نمایش های OLED ساخته شده اند را به فروش برساند.

 .

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر