;
coinex

نگاهی به آپدیت جدید اینستاگرام؛ استوری را فتح کنید!

اینستاگرام قطعا محبوبترین شبکه اجتماعی در سراسر دنیا است که امروزه در کشور ایران نیز طرفداران و کاربران بسیار زیادی دارد. اینستاگرام حالا یک آپدیت را منشر کرده است که قابلیت‌هایی جدیدی را در خود جای داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اینستاگرام داشته باشیم.

شما در اینستاگرام طبق عادت خود عکس و ویدئو می‌فرستید، کاری که هزاران کاربر در سراسر دنیا انجام می‌دهند تا لحظلت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. توسعه دهندگان سیستم شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال کاربران جدید و افزایش تعداد کاربران این سیستم میلیارد دلاری و بسیار پول ساز هستند به همین سبب باید آپدیت‌هایی جدید با ویژگیهایی خاص و محبوب را در اختیار کاربران قرار دهد تا این سیستم گسترش پیدا کند.

اینستاگرام در هفته اخیر با سرعت بسیار زیادی ویژگی‌هایی جدیدی را به نرم افزار خود اضافه کرد و یکی از مهمترین بخش‌هایی که برای آن آپدیت‌هایی اساسی منتشر شد، بخش محبوب استوری بود. استوری که چند ماهی است به اینستاگرام اضافه شده بیش از حد مورد علاقه کاربران است و باعث شده این بخش به صورت مکرر استفاده شود اما کاربران نیازمند قابلیت‌های پیشرفته‌تری در آن بودند که اینستاگرام حالا پس از مدت حدود یک ماه آن‌ها را ایجاد و به نرم افزار خود طی یک بروزرسانی رسمی اضافه کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به امکانات جدید در آخرین بروزرسانی اینستاگرام بیندازیم:

قابلیت استیکر (Sticker)

آپدیت جدید اینستاگرام منتشرشده است که باعث جذابتر شدن در استفاده از آن شده است. در آپدیت جدید اینستاگرام شاهد ویژگی‌های جدیدی در استوری هستیم.

استوری در اینستاگرام هرچند که یک کپی برداری بسیار آشکار از پیام رسان اسنپ چت است اما قابلیتی محبوب در میان کاربران شده است. استوری دارای مشکلات بسیار بزرگی نسبت به اسنپ چت بود در واقع یکی از مهمترین نکات در رابطه با نقص‌های این بخش باید به عدم پشتیبانی از استیکر‌ها یا همان برچسب‌ها اشاره داشت. یکی از نکات مهم بروزرسانی جدید، اضافه شدن استیکرهای مختلف است که بسته به مناسبت‌ها و بازده‌های زمانی مختلف قرار گرفته است.

شما می‌توانید با لمس کردن استیکر دلخواه خود را انتخاب کنید و حالت آن را به سادگی تغییر دهید. همچنین با کمک فرمان‌های دو انگشتی می‌توانید این استیکرها را بزرگ یا کوچک و یا موقعیت آن بر روی تصویر انتخاب شده برای آپلود را تغییر دهید. گفتنی است که با استفاده از استیکر می‌توانید موقعیت مکانی ثبت تصویر، دمای هوای تصویر و موقعیت مورد نظر و ساعت استوری خود را اعلام کنید. قطعا امکانات برچسب‎ها و پیشرفته شدن آن‌ها ادامه خواهد داشت که باعث خواهد شد این قابلیت هر روز از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردار شود.

قابلیت فیلمبرداری آسان و بدون استفاده از دست (Hands-free)

اگر تا قبل از آپدیت جدید اینستاگرام اقدام به فیلمبرداری در بخش استوری کرده باشید حتما می‌دانید که فیلبرداری در آن یک عذاب است چرا که باید تا پایان ویدئو انگشت خود را بر روی دکمه فیلمبرداری قرار می‌دادید که کار بسیار طاقت فرسایی است اما در آپدیت جدید این مشکل حل شده است. در نسخه جدید شما قادر هستید با لمس دکمه فیلمبرداری براحتی فیلمبرداری کنید اما توجه داشته باشید در بخش استوری فقط می‌توانید ویدئوهای 15 ثانیه‌ای قرار دهید که انتظار می‌رود قابلیت آپلود فیلم‌های تا یک دقیقه در آپدیت‌های بعدی برای بخش استوری ایجاد شود.

قابلیت اضافه کردن متن به تصویر (Text Enhancements)

اضافه کردن متن به تصاویر قبلا در بخش استوری اینستاگرام وجود داشت و می‌توانستید فقط آن‌ها را به صورت پیوسته بنویسید اما حالا در آپدیت جدید اینستاگرام شما قادر هستید متن‌هایی بیش از یک جمله را روی تصاویر خود بنویسید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است تا قسمت‌های دلخواه تصویر را لمس کنید تا جمله و یا ایموجی دلخواه خود را بنویسید.

قابلیت ذخیره استوری (Save Story Video)

آپدیت جدید اینستاگرام منتشرشده است که باعث جذابتر شدن در استفاده از آن شده است. در آپدیت جدید اینستاگرام شاهد ویژگی‌های جدیدی در استوری هستیم.

یکی از قابلیت‌های کاربردی که در بروزرسانی جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده می‌شود، قابلیت ذخیره تصاویر و ویدئوهایی است که ارسال کرده‌اید. در واقع با استفاده از این قابلیت اگر تنظیمات ذخیره خودکار تصاویر و ویدئوهای ارسال شده غیر فعال باشد، شما تا 24 ساعت قادر هستید تا استوری ارسال شده خود را مجددا مشاهده و دانلود کنید تا این تصاویر و ویدئوهای موجود در استوری را از دست ندهید.

نظر شما در مورد بروزرسانی جدید اینستاگرام چیست؟ کدام قابلیت در اینستاگرام نظر شما را جلب کرده است؟

.

منبع: iclarified

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر