coinex
راهنمای خرید تکراتو

برنامه برتر سال یعنی پریزما این بار با ویژگی های جدیدتری ارائه می شود

برنامه برتر سال یعنی پریزما این بار با ویژگی های جدیدتری ارائه می شود
برنامه برتر سال یعنی پریزما این بار با ویژگی های جدیدتری ارائه می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

زمانی که برنامه پریزما (prisma) برای اولین بار در اوایل سال جاری میلادی به بازار آمد با ویژگی های منحصر به فردی که در زمینه عکس برداری و ویرایش عکس ارائه می داد به سرعت در میان کاربران معروف شد. این برنامه پرآوازه با فیلترهای رنگی و متنوعی که ارائه می دهد تمام شبکه های اجتماعی را در نوردیده و عکس های ایجاد شده به وسیله این برنامه در همه جا به چشم می خوردند.

این برنامه این قابلیت را دارد که عکس های کسل کننده معمولی را به عکس های پر رنگ و لعاب هنری تبدیل کند. پریزما که توانست به سرعت جایگاه مناسبی را میان کاربران به دست بیاورد، همچنین توانست افتخار عنوان بهترین برنامه سال را توسط شرکت های گوگل و اپل به دست بیاورد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این عنوان، موفقیت بسیار بزرگی برای تولیدکننده های برنامه های دستگاه های هوشمند محسوب می شود.

پریزما

با وجود محبوبیت بسیار زیادی که این برنامه در میان کاربران دارد و این نکته که  توانسته موفقیت های چشمگیری را در مدت زمان کوتاهی کسب کند، با این حال این برنامه پیش از این شبکه اجتماعی مخصوص به خود را نداشته و کاربران فقط می توانستند عکس های خود را با این برنامه ویرایش تصویر در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند؛ اما این مسئله در ورژن جدید این برنامه به کلی تغییر کرده است.

سازندگاه این برنامه در  آخرین نسخه پریزما به آن پلتفرم اشتراک گذاری درون برنامه ای اضافه کرده اند که تقریبا شبیه به برنامه VSCO  عمل می کند. برنامه VSCO  نیز برنامه ای مشابه با برنامه پریزما است و به کاربران امکانات ویرایش برنامه را ارائه می کند.  البته برنامه پریزما همچنان به کاربر اجازه می دهد که بتواند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارد، در کنار این امکان، ویژگی جدید اضافه شده، به کاربر شبکه اجتماعی اختصاصی پریزما را نیز ارائه می کند. کاربران می توانند با ایجاد یک حساب کاربری پریزما عکس های خود را میان دیگر کاربران پریزما به اشتراک بگذارند و با استفاده از گزینه نمایش، فیدهای جدید عکس های دیگران را نیز مشاهده کنند.

prisma-update-header

این تمام آنچه در نسخه جدید ارائه شده نیست، بلکه پریزما در ورژن اخیر خود، رزولوشن خروجی تصاویر را نیز افزایش داده است که مسلما مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در نسخه ارائه شده برای دستگاه های ios، تغییری در سایز عکس های ویرایش شده نیز ایجاد شده است. به صورتی که پیش از این کاربران ناگزیر بودند که از نسبت 1:1  مربعی برای برش عکس استفاده کنند اما در این نسخه جدید انتخاب نسبت طول به عرض تصویر در اختیار کاربر قرار گرفته است. البته نسخه اندروید این برنامه هم چنان به همین صورت عمل می کند و کاربران تنها می توانند از همان نسبت های مربعی استفاده کنند.

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر