;
coinex

آیا گوشی گلکسی S8 با حالت Beast به بازار می آید؟

آیا گوشی گلکسی S8 با حالت Beast به بازار می آید؟
آیا گوشی گلکسی S8 با حالت Beast  به بازار می آید؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با تکرا همراه باشید.

ماجرای گوشی گلکسی S8 با حالت Beast

همانطور که می دانید در مور گوشی های هوشمند پرچمدار کمپانی های بزرگی تکنولوژی، شایعات زیادی منتشر می شود و قبل از ارائه هر مدل از این گوشی ها به بازار، عده زیادی از تحلیلگران در باره ویژگی های احتمالی این گوشی ها گزارش هایی را ارائه می دهند. با این حال تا رونمایی رسمی از این محصولات ما نمی توانیم در مورد آنها به قطع و یقین سخن بگوییم.

اخیرا این خبر در فضای مجازی انتشار یافته است که شرکت سامسونگ عبارت Beast mode را برای خود به عنوان یک علامت تجاری به ثبت رسانده است. به نظر می رسد که این نام ویژگی جدیدی از محصولات آینده این شرکت باشد که قرار است همراه با گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 ارائه شود. قرار است که این گوشی تا ماه آوریل آینده در شهر نیویورک آمریکا رونمایی گردد.

مستندات زیادی در این زمینه وجود دارد که احتمال درست بودن این فرضیه را بیشتر می کنند. انتظار می رود که این نام متعلق به ویژگی خاصی در گوشی جدید سامسونگ و یا حتی در سیستم عامل این گوشی باشد. طبق شایعاتی که در مورد این گوشی به گوش می خورد، قرار است تعدادی از گوشی های سامسونگ گلکسی S8 به همراه تراشه اسنپدراگون 835 ارائه شوند و این در حالیست که تعدادی دیگر نیز مجهز به تراشه اگزینوس خواهند شد.

در هر دو دسته این گوشی ها از یک پردازنده 10 نانومتری استفاده می شود که با استفاده از آن نیروی مورد نیاز گوشی برای عملکرد بهینه تامین می شود بدون آنکه از میزان زیادی از انرژی ذخیره شده در باتری استفاده شود. اگر در گوشی جدید سامسونگ از رم 8 گیگابایتی استفاده شود، این دستگاه می تواند به راحتی قابلیت های اجرای همزمان برنامه های مختلف را بدون اختلال در عملکرد کلی گوشی ارائه کند.

خلاصه: گلکسی S8 با حالت Beast

آنچه که در این رابطه مسلم است این است که اگر حالت beast در گوشی بعدی سامسونگ ارائه شود، این شرکت  آن را در تبلیغات مرتبط با آن معرفی خواهد کرد.
ما بی صبرانه منتظریم تا با فرا رسیدن ماه آوریل بتوانیم خبرهای رسمی شرکت سامسونگ را در رابطه با گوشی گلکسی اس 8 دریافت کرده و با گوشی جدید پرچمدار این غول بزرگ تکنولوژی آشنا شویم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر