;
coinex

منتظر محصولی جدید از اچ تی سی در 23 دی ماه باشید

شرکت تایوانی اچ تی سی قرار است در 23 دی ماه از محصولی جدید رونمایی کند. کمپانی اچ تی سی هنوز اعلام نکرده است محصول آینده این شرکت چه خواهد بود.

شرکت تایوانی و معروف اچ تی سی با انتشار یک تصویر تبلیغاتی اعلام کرده است که در 12 ژانویه سال آینده میلادی، سال 2017 (23 دی ماه 1395) قرار است یک محصول جدید را معرفی کند که با توجه به تصویر ممکن است HTC U نام داشته باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی اچ تی سی یکی از غول‌های بزرگ صنعت تلفن هوشمند و واقعیت مجازی است. این شرکت یک تصویر تبلیغاتی را به صورت رسمی منتشر کرده است که در آن تاریخ 12 ژانویه 2017 (23 دی) درج شده است. در واقع این شرکت در تصویر منتشر شده گفته است که چیز جدیدی برای شما خواهد داشت؛ البته در این تصویر کلمه U با برعکس کردن حرف C طراحی شده است و حرف C پر رنگ نشان داده شده و به همین دلیل این تصویر تبلیغاتی به یک معما تبدیل شده است.

اگر سایت تکرا را دنبال کرده‌ باشید، چند روز قبل شایعاتی در مورد گوشی میان‌رده اچ تی سی X10 منتشر شده که قرار است در ماه ژانویه معرفی شود به همین سبب معلوم نیست که در مراسم 12 ژانویه (23 دی ماه)، این شرکت قرار است از گوشی میان‌‎رده HTC X10 رونمایی کند و یا این امکان وجود دارد که اچ تی سی از پرچمدار جدید خود HTC 11 رونمایی کند؛ البته احتمال این کار از سوی شرکت‌های تایوانی به دلیل استفاده از الگوی نامگذاری خاص بسیار ضعیف خواهد بود.

از طرفی یک فرضیه دیگر نیز وجود دارد، شرکت اچ تی سی ممکن است از دستگاهی با نام HTC U در حوزه ساعت‌های هوشمند رونمایی کند. دستگاهی که مدت زمان زیادی است اخبار و حواشی زیادی در رابطه با آن منتشر شده اما همواره زمان رونمایی آن به تعویق افتاده است. در هر صورت امیدواریم محصول آینده اچ تی سی در کنفرانس 23 دی ماه یک محصول هیجان انگیز و جذاب باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر