;
coinex

پروژکتور خانگی ProBeam از شرکت ال‌جی معرفی شد

شرکت کره‌ای ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرده است. پروژکتور خانگی ProBeam دارای قابلیت‌هایی جدید است و یکی از بهترین پروژکتورهای خانگی است.

خرید تلویزیون‌های با صفحه نمایش بسیار بزرگ و با کیفیت بسیار گران است و فضای زیادی از خانه یا محل کار شما را اشغال خواهد کرد به همین دلیل یک پروژکتور می‌تواند با هزینه کمتری بهترین جایگزین باشد. شرکت ال‌جی از یک پروژکتور خانگی جدید برای عاشقان فیلم با نام ProBeam رونمایی کرده است که دارای امکانات و ویژگی‌های جدید و جالب است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به پروژکتور خانگی ProBeam بیندازیم.

امروزه تلویزیون‌ها با افزایش وضوح تصویر و مجهز شدن به سیستم‌های صوتی قدرتمند و سیستم عامل‌های اختصاصی و حتی اندروید، محصولاتی گران قیمت و بسیار پیچیده محسوب می‌شوند. اگر فردی بخواهد یک تلویزیون در ابعاد بزرگ برای سینمای خانوادگی و تماشای یک فیلم در کنار دوستان و … استفاده کند، باید هزینه به مراتب بسیار بالایی را پرداخت کند اما مدتی است که شرکت‌هایی چون سونی و ال‌جی به کمک جیب این افراد آمده‌اند تا با خرید یک پروژکتور خانگی با کیفیت، جیب خود را خالی نکنند.

شرکت کره‌ای ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرده است. پروژکتور خانگی ProBeam دارای قابلیت‌هایی جدید است و یکی از بهترین پروژکتورهای خانگی است.

کمپانی کره‌ای ال‌جی امروز از یک پروژکتور خانگی با ویژگی‌هایی جدید با نام ProBeam (پرو بیم) رونمایی کرده است که قرار است در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس به صورت رسمی در دید عموم قرار بگیرد. این پروژکتور با استفاده از موتور لیزری پیشرفته قادر به تولید بار روشنایی معادل 20000 لومن خواهد بود که در نتیجه شما بر روی یک سطح صاف مانند دیوار قادر خواهید بود تصاویر با کیفیتی همچون یک تلویزیون را تماشا کنید.

prnewswire2-a-akamaihd

پروژکتور خانگی ال‌جی ProBeam قادر به تولید تصاویر فول اچ دی است که می‌تواند بر اساس خواسته کاربر، تصاویر با کیفیتی را ایجاد کند. از دیگر امکانات ProBeam باید به سیستم همگام سازی صدا از طریق سیستم بلوتوث با اسپیکرها اشاره داشت. همچنین قابلیت Wireless Mirroring برای این پروژکتور خانگی در نظر گرفته شده است تا با استفاده از تکنولوژی میراکست، هرگونه محتوایی را از روی دستگاه‌های دیجیتال مانند موبایل و تبلت بر روی دیوار یا پرده نمایش با استفاده از این پروژکتور به تصویر بکشید.

یکی از نکات جذاب و مهم در پروژکتور خانگی پرو بیم، وزن 2.1 کیلوگرمی آن است که باعث می‌شود به دلیل سبکی وزن بتوانید این پروژکتور را به خانه دوستان خود ببرید و در کنار آن‌ها نیز برنامه‌های مورد علاقه خود را مانند یک سینمای خانوادگی تماشا کنید. در واقع این پروژکتور یک سینمای خانوادگی متحرک نسبتا ارزان اما با کیفیت خواهد بود. گفتنی است که ال‌جی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و فروشگاه‌هایی که قرار است این محصول را عرضه کنند، منتشر نکرده است اما احتمال نمی‌رود قیمت پروژکتور خانگی ProBeam بیشتر از 3 تا 4 میلیون تومان باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر