;
coinex

به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 با ارائه نسخه OxygenOS 3.5.5 شروع شد

به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 با ارائه نسخه OxygenOS 3.5.5 شروع شد
به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 با ارائه نسخه OxygenOS 3.5.5 شروع شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

از زمانی که گوشی وان پلاس 2 (one plus 2) به بازار عرضه شده است، عده زیادی از کاربران این گوشی از عدم پشتیبانی این دستگاه از قابلیت VoLTE شکایت داشته اند. در ماه های بعدی که از رونمایی و عرضه این گوشی به بازار گذشت، شرکت تولید کننده این گوشی آپدیت های جدیدی را برای گوشی هوشمند وان پلاس منتشر کرد؛ اما با این حال در میان هیچ کدام از  قابلیت های افزوده شده، ویژگی VoLTE به چشم نمی خورد.

اما از آن جایی که از قدیم گفته اند ماهی را هر گاه از آب بگیری تازه است، هر چند دیر؛ اما بالاخره سازندگان این گوشی در نسخه جدید سیستم عامل ارائه شده برای گوشی وان پلاس قابلیت VoLTE را به این گوشی افزودند. هر چند که گفته می شود که فعلا این قابلیت محدود به گوشی های مشخصی می شود؛ اما با این حال این قابلیت در به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 ارائه شده و به نظر می رسد که به زودی این ویژگی برای تمامی این گوشی ها فعال شود.

علاوه بر این قابلیت، ویژگی های دیگری نیز به سیستم عامل جدید این گوشی اضافه شده است که در میان آنها می شود به قفل برنامه ها و حالت ذخیره باتری اشاره کرد. کاربران گوشی وان پلاس 2 می توانند حالت ذخیره باتری را در منوی  Settings / Battery / More بیابند.

در این به روزرسانی جدید کاربران این گوشی می توانند حالت بازی جدیدی را نیز در قسمت Settings / Developer Options بیابند. همچنین گزینه های دیگری نیز برای کنترلگرهای زنگ هشدار در نظر گرفته شده است.

در به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 قابلیت بهینه سازی قفسه ها نیز به چشم می خورد. در سیستم عامل اکسیژن رابط کاربری گوشی ارتقا یافته است و در همین راستا تغییراتی نیز در رابط کاربری برنامه ساعت این گوشی اعمال شده است.

در کنار تمامی این تغییرات در نسخه جدید، انتظار می رود در به روزرسانی نسخه OxygenOS 3.5.5 که در ماه دسامبر سال جاری ارائه می شود، بسته امنیت جدید اندروید نیز به این گوشی اضافه شود. در این نسخه بسیاری از خطاهای سیستمی بر طرف شده و به همین خاطر تعادل و عملکرد گوشی بهتر از پیش خواهد شد.

لازم به ذکر است که در آپدیت جدید این گوشی اگر شما تا به حال برنامه های ساعت، ماشین حساب و پیام ها را به روزرسانی نکرده باشید، این برنامه ها جای خود را به برنامه های اختصاصی وان پلاس خواهند داد. البته اگر شما بخواهید که مانند گذشته از خدمات گوگلی این برنامه ها استفاده کنید، می توانید این سه برنامه را از روی گوگل پلی دانلود کنید و پس از به روزرسانی گوشی خود باز هم از آن برنامه ها بهره ببرید.

مشکل دیگری که ممکن است پس از به روزرسانی گوشی وان پلاس 2 برای کاربران این گوشی پیش آید، این است که بعد از دانلود و نصب Oxygen 3.5.5 بسیاری از تنظیمات گوشی کاربر به تنظیمات کارخانه ای باز می گردد.

وان پلاس، آپدیت خود را به روش OTA منتشر کرده است، در این روش کاربران به صورت تدریجی این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد و در ابتدا این آپدیت برای عده محدودی عرضه خواهد شد و با گذشت زمان فایل دانلود این سیستم عامل بر روی بقیه دستگاه ها نیز قرار خواهد گرفت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر