;
coinex

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود
آیا نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود؟ اگر قرار باشد شایعاتی که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده را باور کنیم، پس باید بگوییم که سامسونگ قصد دارد تا با یکی از دو مدل سامسونگ گلکسی اس 8 به قلمروی فبلت ها وارد شود.

با توجه به گزارش های منتشر شده، غول تکنولوژی کره تصمیم دارد تا سال آینده با معرفی دو مدل از گوشی های سری S کار خود را آغاز کند. گفته می شود که گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی بوده و نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود.

کمپانی سامسونگ الکترونیک ادعا کرده که در حال حاضر در حال تهیه قطعات برای نمایشگر 6 اینچی سامسونگ Galaxy S8 Plus است و ساخت نمایشگر 5 اینچی گلکسی اس 8 از ماه آینده آغاز خواهد شد. گزارش های اخیر نشان می دهد که سامسونگ Galaxy S8 ممکن است در کنگره جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) معرفی نشده و سامسونگ در رویداد جداگانه ای که در ماه آوریل 2017 برگزار می کند، گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود را معرفی کند.

این گزارش همچنین تصریح می کند که سامسونگ برای به حداکثر رساندن فضای موجود برای نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس و برادر کوچکتر آن، گلکسی اس 8، دکمه فیزیکی هوم را حذف خواهد کرد. حتی ممکن است که نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس بزرگتر از گلکسی نوت 7 با پنل 5.7 اینچی شود. در این گزارش آمده است که هر دو گوشی پرچمدار آینده سامسونگ با این شیوه فضای بیشتری را برای خودنمایی صفحه نمایش خود، در اختیار خواهند داشت.

به طور گسترده ای باور کارشناسان بر این است که این کمپانی در هر دو مدل از گوشی های سامسونگ گلکسی S8 خود از نمایشگر دو طرف منحنی استفاده خواهد کرد و این شاید همان دلیلی باشد که چرا این کمپانی از نام “  اج”  (edge) برای مدل دیگر خود استفاده نکرده است – مثل گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 6 اج – به همین علت گوشی 6 اینچی پرچمدار بعدی غول تکنولوژی کره، گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس معرفی شده است.

بنا به گفته وب‌سایت sammobile، کمپانی سامسونگ در حال تست چند نمونه اولیه از گوشی های گلکسی اس 8 است و به همین دلیل گاهی گزارش های ضد و نقیضی منتشر می شود. این وب‌سایت چندی پیش در خبری به طور اختصاصی تایید کرد که گوشی Galaxy S8 جک هدفون 3.5 میلیمتری نخواهد داشت.

منابع خبری این وب‌سایت حذف جک هدفون گلکسی اس 8 را تایید کرده بودند؛ اما خبرهایی که به تازگی به بیرون درز کرده، نشان می دهد که این پرچمدار می تواند همچنان با این ویژگی ظاهر شود. در این مرحله هیچ چیزی را نمی توان به طور صد در صد تایید کرد. با تکرا همراه باشید، ما سعی می کنیم جدیدترین و آخرین خبرهای مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ را در اختیارتان قرار دهیم.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر