;
coinex

بازی مسافران ؛ بازی برگرفته از فیلمی به همین نام، اکنون برای دستگاه های اندروید و آی او اس منتشر شده است.

بازی مسافران ؛ بازی برگرفته از فیلمی به همین نام، اکنون برای دستگاه های اندروید و آی او اس منتشر شده است.
بازی برگرفته از فیلم مسافران هم اکنون به صورت رسمی برای دستگاه های اندروید و آی او اس منتشر شده است. برای بررسی بیشتر بازی مسافران در ادامه با تکرا همراه باشید.

قسمت کوچکی از داستان فیلم مسافران با بازی کریس پرت و جنیفر لاورنس بر روی صفحه های کوچکتر از سینما قابل دسترسی است. اگر هنوز موفق به دیدن فیلم نشده اید، انجام دادن این بازی به دلیل لو رفتن داستان فیلم و داشتن پشت صحنه های انحصاری، توصیه نمی شود؛ چرا که این بازی برگفته از فیلم مسافران است و موقعیت های مختلف این بازی با اقتباس از فیلمی به همین نام ساخته شده است.

اما اگر قصد دیدن فیلم را ندارید و یا آن را دیده اید، بازی مسافران می تواند تفریح جالبی بعد از دیدن این فیلم باشد.

بازی رسمی به صورت یک نقش گزاری است به این صورت که شما در نقش بازیگران اصلی باید حقیقت را راجع به مسافران کشتی فضایی Avalon کشف کنید. این کشتی فضایی در مسافرت 120 ساله خود دچار نقض فنی بسیار مهمی می شود.

شما باید به سرعت هرچه تمام تر دلیل این مشکل را بیابید، زیرا جان 5000 مسافر در خطر است. این بازی مملو از رمز و راز و معماست ولی در کنار اینها داستان عشقی کوچکی نیز بین دو شخصیت اصلی اتفاق می افتد.

به طور کلی دیالوگ ها و متن های بسیاری در بازی مسافران مخصوص موبایل وجود دارد و شما مجبورید تمام آنها را مطالعه کرده و گزارشات کشتی را رمزگشایی کنید و همچنین فیلم های امنیتی به جا مانده را به دقت مشاهد کنید تا در یافتن معمای اصلی بازی موفق شوید.

متاسفانه بازی مسافران تا کنون به صورت رایگان عرضه نشده، ولی قیمت زیادی نیز ندارد و شما تنها مجبور به پرداخت 1.99 پوند (2.49 دلار) برای این بازی هستید. این بازی اکنون در گوگل پلی و اپ استور موجود است.

.

منبع:PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر