;
coinex

آیا گوشی نوکیا با مشخصاتی قدرتمند در چین عرضه خواهد شد؟ گوشی مرموزی در راه است

آیا گوشی نوکیا با مشخصاتی قدرتمند در چین عرضه خواهد شد؟ گوشی مرموزی در راه است
نوکیا در اوایل سال 2017 به بازار گوشی های هوشمند باز خواهد گشت. اطلاعاتی که به تازگی در فضای وب منتشر شده، نشان می دهد که این کمپانی فنلاندی خود را آماده می کند تا یک گوشی هوشمند با مشخصاتی چشمگیر را به طور انحصاری برای کاربران چینی خود عرضه کند. گوشی هوشمند که با دیگر گوشی های نوکیا فرق خواهد داشت.

برای مدتی است که شایعات از گوشی میان رده نوکیا D1C خبر می دهند. ممکن است که این نام واقعی این گوشی نبوده و احتمالا این اسمارت فون با نام دیگری معرفی شود. با این حال جدا از گوشی نوکیا D1C، شایعات حاکی از آن است که این کمپانی در حال کار بر روی گوشی هوشمند مرموزی برای طرفداران خود در چین است.

گوشی نوکیا برای کاربران چینی خود به صورت اختصاصی تولید خواهد شد

اطلاعاتی که اخیرا از کشور چین به بیرون درز کرده نشان می دهد که گوشی هوشمند مرموزی از نوکیا با مشخصات و پیکره بندی چشمگیری قرار است که راهی بازارهای چین شود؛ اما این گوشی نوکیا یک دستگاه پرچمدار نخواهد بود. انتظار می رود که این گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا معرفی شود.

این گوشی نوکیا از پردازنده سری اسنپدراگون 6XX قدرت خواهد گرفت؛ اما هنوز مشخص نیست که اسنپدراگون 625 است یا اسنپدراگون 626 و یا شاید تراشه قدرتمندی تری چون اسنپدراگون 652 یا 653 در کار باشد. این تراشه با 4 گیگابایت رم پشتیبانی شده و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود.

طراحی گوشی نوکیا در مدل های بعدی چگونه خواهد بود؟

آیا گوشی نوکیا با مشخصاتی قدرتمند در چین عرضه خواهد شد؟ گوشی مرموزی در راه است

یکی از جالبترین خبرهایی که درباره این گوشی مخصوص کاربران چینی نوکیا شنیده می شود، مربوط به طراحی آن است. گفته می شود که گوشه های این گوشی از طراحی گردی برخوردار نبوده و ممکن است که شبیه به گوشی های لومیا با گوشه های تیزی ظاهر شود. شایعات می گویند که بدنه آن فلزی بوده و خطوط آنتن در پنل پشتی آن بسیار شبیه به باندهای آنتن بر روی آیفون 7 حال و حاضر اپل است.

نوکیا در اواخر ژانویه و یا در اوایل فوریه 2017 به رقابت دنیای گوشی های هوشمند وارد خواهد شد. تا آنجا که به قیمت گذاری این گوشی مرموز نوکیا مربوط می شود، این دستگاه به احتمال بسیار با قیمت مقرون به صرفه ای خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر