;
coinex

ایلان ماسک: به روزرسانی سیستم اتوپایلوت تسلا هفته آینده عرضه می شود

ایلان ماسک: به روزرسانی سیستم اتوپایلوت تسلا هفته آینده عرضه می شود
ایلان ماسک مدیر عامل و بنیانگذار شرکت خودرو سازی تسلا موتور پیش از این اعلام کرده بود، صاحبان خودرهای مدل اس می توانند به روزرسانی سیستم اتوپایلوت تسلا را در اواسط ماه دسامبر، دریافت کنند. اکنون رئیس شرکت تسلا موتورز، این بازه زمانی شرکت را در توییتر تایید کرده است. وی اعلام کرد، این شرکت خودروسازی ممکن است آماده عرضه بسیاری از قابلیت های اتوپایلوت برای آخرین سخت افزارهای خودران (HW2) خود تا هفته آینده باشد.

در واقع، سیستم اتوپایلوتی که به همراه HW2 عرضه شده، به بخشی از قابلیت های نسخه های قدیمی تر تکنولوژی خودران دسترسی ندارد. این قابلیت ها عبارتند از: به روز رسانی قابلیت فرمان خودکار، احضار هوشمند، تغییر خودکار لاین، پارک خودکار، هشدار خروج از لاین، هشدار برخورد، ترمز اضطراری و کروز کنترل.

 شرکت اعلام کرده: “ما قبل از عرضه سخت افزارهای جدید، نیاز به سنجش بیشتر این سیستم با استفاده از میلیون ها ساعت رانندگی در دنیای واقعی داریم تا از بهبود قابل توجه این سیستم از لحاظ ایمنی و راحتی اطمینان حاصل کنیم.”

با توجه به توییت ایلان ماسک، به نظر می رسد، تست های رانندگی در دنیای واقعی نتایج خوبی در بر داشته است. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که، حتی اگر تسلا موتورز از هفته آینده شروع به عرضه به روزرسانی سیستم اتوپایلوت تسلا کند، باز هم صاحبان خودروهای تسلا مدل اس باید برای دریافت تمام قابلیت ها، چند ماهی منتظر بمانند. تسلا در نظر دارد تا به روزرسانی هایی را به صورت ماهانه در سال 2017 عرضه کند.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر