coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویرجین گالاکتیک دومین پرواز گلاید اسپیس ‌شیپ دو را به پایان رساند

ویرجین گالاکتیک  دومین پرواز گلاید اسپیس ‌شیپ دو را به پایان رساند

دو سال پیش، پرواز نخستین “اسپیس ‌شیپ دو” به سانحه مرگباری منجر شد که موجب مرگ خلبان و مجروح شدن چند نفر دیگر شد. ویرجین گالاکتیک در ماه فوریه جانشین این سفینه فضایی را معرفی کرد، سفینه مسافربری VSS Unity، که دارای قابلیت های امنیتی است تا از وقوع چنین سوانحی جلوگیری کند.

 این سفینه مسافربری دو هفته قبل نخستین پرواز آزمایشی گلاید (پرواز بدون نیروی موتور) خود را به انجام رساند و داده های ارزشمندی را جمع آوری کرد.

مایک موسز رئیس شرکت ویرجین گالاکتیک، در ماه اکتبر اعلام کرده بود، این سفینه فضایی قبل از پرواز، نیاز به تکمیل تمام تست ها دارد که می تواند بین 8 تا 15 پرواز آزمایشی باشد. حال با فرض اینکه تاخیرهای دیگری در این مورد رخ ندهد، VSS Unity در سال 2017 تست موتور موشک خود را به انجام خواهد رساند.

ویرجین گالاکتیک هنوز باید تست های زیادی را انجام دهد تا سفینه فضایی امکان پرواز و یا حتی برنامه کلی برای شروع تست های آینده دارد. با وجود تاخیر هایی که در برنامه شرکت به وجود آمده، ویرجین گالاکتیک اعلام کرده، در حال حاضر حدود 700 مشتری برای پرواز با “اسپیس ‌شیپ دو” با شرکت به توافق رسیده اند.

شرکت با تمرکز بر سیستم‌ های امنیتی به‌ سختی در تلاش است تا شهرت خود را که پس از سقوط سفینه فضایی توریستی وی ‌اس ‌اس اینترپرایس در سال 2014 خدشه ‌دار شده بود، بازگرداند. ویرجین گالاکتیک اعلام کرده تا اوایل سال ۲۰۱۸ امکان فرستادن شهروندان به فضا را فراهم خواهد نمود.

.

منبع: engadget

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر