;
coinex

انتشار آی پد های جدید احتمالا به تاخیر خواهد افتاد!

آی پد های جدید
انتشار آی پد های جدید ممکن است به تاخیر بیفتد! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیش تر در ماه آگوست شنیدیم که TSMC شرکت تولیدکننده تایوانی از شرکت آمریکایی اپل سفارشاتی مبنی بر ساخت چیپ های 10 نانومتری برای مدل گوشی های جدید آیفون را که در 2017 عرضه می شوند، دریافت کرده است!

گزارش های قبلی به این نکته اشاره می کردند که TSMC ممکن است تولیدکننده انحصاری تراشه A10 و تراشه A11 شرکت اپل باشد. این مسئله TSMC را تبدیل به تهیه کننده اصلی اپل برای ریزقطعاتی که باعث قدرت دستگاه های تلفن همراه می شوند، کرده و این تولید کننده هم برای راضی نگه داشتن شرکت اپل محصولات را سر وقت تحویل می دهد تا شرکت از برنامه تعیین شده برای عرضه محصولات خود عقب نیفتد.

در گزارشی از DigiTimes گفته شده است که TSMC درصدد تولید انبوه پردازشگر A10X برای آی پد های جدید سال 2017 شرکت اپل است؛ اما بازده اولیه آن راضی کننده نبوده و ممکن است به این دلیل برنامه اپل به هم بریزد. قابل درک است که چرا سازندگان آیفون و آی پد قصد استفاده از پردازشگر 10 نانومتری برای A10X را دارند چراکه این ریز قطعه تولید شده، بسیار کوچک تر و قوی تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

شایعات ادعا کرده اند که شرکت اپل، سه نوع جدید آی پد را در مارس سال آینده به عموم مردم معرفی خواهد کرد. آپدیتی برای مدل های 9.7 و 9.12 اینچی آن به همراه یک آی پد 10.5 اینچی جدید نیز عرضه می شوند. پیش بینی می شود که این مدل 10.5 اینچی جدید موسسات و بخش های آموزشی را در دست بگیرد؛ زیرا پیش تر گفته شده بود که مدل 9.7 اینچی بسیار کوچک و مدل 12.9 اینچی بسیار بزرگ و گران قیمت است.

 گفته شده که قرار است مدل های 10.5 و 12.9 اینچی این آی پدها از تراشه A10X استفاده کنند، در حالی که مدل 9.7 اینچی هنوز در صف استفاده از این پردازشگر می ماند.

مشخص نشده که مشکلات TSMC چگونه بر جدول عرضه کمپانی اپل تاثیر می گذارد، فقط می توان امیدوار بود که تولیدکننده ریزقطعه ها بر مشکلات خود غلبه و تا مارس سال آینده میلادی آن را تولید کند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر