;
coinex

آیا آپدیت آی او اس 10.2 مشکل باتری آیفون ها را چند برابر می کند؟

آپدیت آی او اس 10.2

آیا آپدیت آی او اس 10.2 مشکل باتری آیفون ها را چند برابر می کند؟ برای پاسخ به این پرسش و بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

آپدیت آی او اس 10.2 احتمالا اوضاع را برای کاربران آیفون و باتری های گوشی هایشان دشوارتر کرده است. اپل باور داشت که این مشکل فقط شامل آیفون 6 اس هایی که در فرایند تولید در معرض هوای آزاد قرار داشته اند، می شود؛ ولی مشخص شد که مدل های دیگر گوشی های این کمپانی آمریکایی هم در به این مشکل دچار هستند. در واقع، در طول استفده از گوشی های آیفون 5 نیز مشکل مشابهی به وجود می آید که همراه داشتن یک پاور بانک در کنار گوشی را ضروری می کند.

آیفون هایی که دارای این مشکل هستند به محض اینکه باتری آنها به 30 درصد شارژ برسد، از کار می افتند و طوری خاموش می شوند که انگار باتری آنها 0 درصد است. به شارژ زدن گوشی، دوباره درصد باتری را به 30 بر می گرداند و بعد از آن دستگاه معمولی شارژ می شود. در یک حالت دیگر از این مشکل، باتری از 30 درصد به 1 درصد می رسد و تا مدت زیادی روی همین شماره ثابت می ماند. بعضی از کاربران ادعا می کنند که آی او اس 10.2 این مشکل را تشدید می کند.

کمپانی اپل انتشار آی او اس 10.1 و 10.1.1 را چهارشنبه متوقف کرده است و کاربرانی که قصد بازگشت به سیستم عامل قبلی خود را داشته باشند موفق به این کار نمی شوند.

البته بعضی از کاربران آیفون که در حال تست پیش از انتشار آی او اس 10.2.1 هستند، گزارش داده اند که گوشی هایشان دیگر در حالی که باتری 30 یا 50 درصد است خاموش نمی شود و پیشرفتی در این زمینه حاصل شده است. به علاوه یک ابزار وابسته به باتری که به اپل کمک می کند تا عمر باتری را به دقت در تمام واحدها بررسی کند، همراه با آی او اس 10.2 منتشر می شود که البته در لیست تغییرات ذکر نشده است. همین امر به کمپانی برای حل این مشکل کمک می کند.

در ضمن همراه داشتن یک پاور بانک به صورت مداوم با خود ممکن است خوشایند به نظر نرسد؛ ولی حداقل دستگاه آیفون شما را همیشه روشن و در حال کار کردن نگه می دارد و به نوعی با مشکلی که به دروازه باتری مشهور شده، مقابله می کند. کمپانی اپل نیز برای مدل های مشخصی از آیفون 6 اس، باتری های جایگزین ارسال می کند.

آپدیت آی او اس 10.2

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر