;
coinex

گوشی های سامسونگ گلکسی A سری 2017 به صورت ضد آب به بازار معرفی می شوند


گوشی های سامسونگ گلکسی A سری 2017 به صورت ضد آب به بازار معرفی می شوندگوشی های سامسونگ گلکسی A سری 2017 به صورت ضد آب به بازار معرفی می شوند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر سامسونگ آماده می شود تا تعدادی از گوشی های هوشمند گلکسی A جدید خود را که شامل گلکسی A3 مدل 2017، گلکسی A5 مدل 2017 و گلکسی A7 مدل 2017 می شود را منتشر کند. به نظر می رسد امروز سامسونگ قبل از اعلام چیز هایی که بایستی درباره این گوشی ها بدانیم، یکی از کلیدی ترین قابلیت های این گوشی را نشان داده است.

Samsung Mobile Malasiya با انتشار یک عکس در توییتر خود تایید کرد که گوشی های گلکسی A سری 2017 (یا حداقل برخی از آنها) ضد آب خواهند بود. در این عکس، سامسونگ در حالی که برای تاثیر بیشتر تصویری از قطره های  آب بر روی این گوشی قرار داده، می گوید: “همه این ها با A آغاز می شود، نفست را نگهدار”،( عکس پایین را مشاهده کنید.)

با توجه به شایعات اخیر، گوشی گلکسی A7 سری 2017 برای گرد و غبار و مقاومت در برابر آب با کد حفاظتی IP68 به بازار عرضه خواهند شد. هم اکنون، پس از مشاهده تیزر تبلیغاتی جدید شرکت سامسونگ، گمان کنیم که این موضوع در رابطه با گلکسی A3 و گلکسی A5 نیز صادق باشد.

به احتمال زیاد گوشی های گلکسی A سری 2017 در تاریخ 5 یا 8 ام ژانویه در نمایشگاه CES 2017 (نمایشگاه لوازم الکترونیکی و تکنولوژی مصرفی) معرفی و پس از آن در اواخر ژانویه برای خرید منتشر خواهند شد.

از آنجایی که برخی از گوشی های گلکسی A 2016 هنوز در ایالات متحده آمریکا برای خرید در دسترس هستند، ما کاملا مطمئنیم که حداقل یک مدل گلکسی A 2017 در برخی نقاط آمریکا منتشر خواهد شد. با این وجود که اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی وجود دارد، شما می توانید جزئیاتی در رابطه با مواردی که از سامسونگ گلکسی A سری 2017 انتظار می رود را مشاهده کرده و بخوانید.

سامسونگ گلکسی A

.

منبع:PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر