;
coinex

قلم اس پن گلکسی اس 8 ممکن است به عنوان یک لوازم جانبی معرفی شود

قلم اس پن گلکسی اس 8 ممکن است به عنوان یک لوازم جانبی معرفی شود
اگر قرار باشد که این شایعه جدید را باور کنیم، قلم اس پن گلکسی اس 8 می تواند به عنوان یک لوازم جانبی، برای پرچمدار نسل بعدی سامسونگ معرفی شود. اگر چنین چیزی درست باشد، سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) اولین گوشی هوشمند از سری گلکسی S خواهد بود که به یک قلم استایلوس مجهز می شود.

در حال حاضر این ویژگی به طور انحصاری در اختیار سری گلکسی نوت سامسونگ است؛ اما با توجه به اینکه گوشی گلکسی نوت 7 از بازار جمع آوری شد، این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا چنین ویژگی را برای کاربران وفادار خود ارائه دهد. اضافه کردن یک قلم S Pen به گوشی گلکسی S8 می تواند ثابت کند که این کمپانی به رفع نیازهای کاربران خود توجه ویژه ای دارد.

بر اساس پست منتشر شده در ویبو، بعید است که قلم اس پن گلکسی اس 8 در داخل بدنه این اسمارت فون تعبیه شود. دیدن این ویژگی در سری گلکسی S می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

قلم اس پن گلکسی اس 8

با توجه به اینکه تاییدات غیر رسمی درباره انتشار سامسونگ گلکسی نوت 8 در برخی از بازراهای جهانی در سال اینده شنیده می شود، ما فرض را بر این می گذاریم که غول تکنولوژی کره قصد دارد تا شکست نوت 7 را جبران کرده و به همین علت گوشی گلکسی اس 8 نیز با وجود این قلم استایلوس به نوعی پا را به قلمروی گلکسی نوت 8 وارد خواهد کرد.

البته با توجه به اینکه سامسونگ اولین تست های نمونه اولیه از گوشی های گلکسی اس 8 را آغاز کرده، قلم اس پن گلکسی اس 8 می تواند در برخی از بازارها ارائه شود و نه در همه بازارهای جهانی!

در هر صورت تمامی این خبرها هنوز در حدو اندازه یک شایعه است، پس باید صبر کرد و به انتظار نشست؛ اما نه انتظاری چندان طولانی!

با تکرا همراه باشید، ما سعی خواهیم کرد آخرین و جدیدترین خبرهای حوزه فناوری را در اختیارتان قرار دهیم. بخش نظرات زیر نیز متعلق به شماست. با ارسال نظرات خود، ما را هرچه بیشتر در این راه یاری کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر