;
coinex

سامسونگ به زودی تعداد بیشتری از گوشی های گلکسی نوت 7 را از کار خواهد انداخت

گوشی های گلکسی نوت 7
سامسونگ به زودی تعداد بیشتری از گوشی های گلکسی نوت 7 را از کار خواهد انداخت . برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از آنکه گزارش شد تعدادی از گوشی های پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 منفجر شده اند این شرکت به کاربران این گوشی ها اعلام کرد که هرچه سریع تر گوشی های هوشمند گلکسی نوت 7 خود را به فروشگاه های رسمی سامسونگ تحویل دهند. سامسونگ همچنین اعلام کرد که به این دسته از افراد پیشنهادهای ویژه ای برای جبران خسارت داده می شوند.

با وجود تمام این اقدامات سامسونگ برای جمع آوری این گوشی ها از دسترس کاربران، هنوز هم عده ای ترجیح می دهند که گوشی های گلکسی نوت 7 خود را استفاده کنند. در میان این افراد در کشورهای مختلف، کاربران کره ای این گوشی جزو کسانی هستند که هنوز گوشی های گلکسی نوت 7 خود را مرجوع نکرده اند.

اخیرا گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد که ویژگی های به کار رفته در این گوشی را محدود کند تا با این کار کاربران را تشویق کند که این گوشی ها را به شرکت سامسونگ تحویل دهند. پیش از این نیز اقداماتی از این دست، در کشورهای اروپایی و آمریکا صورت گرفت به گونه ای که باتری های گوشی های گلکسی نوت 7 جدید در به روزرسانی اخیر سیستم عامل دیگر شارژ نمی شوند و یا اینکه کاربران این گوشی ها نمی توانند از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنند.

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، شرکت سامسونگ محدود کردن این گوشی های خطر آفرین را به وسیله نسخه جدید سیستم عامل های خود انجام می دهد. با ارسال سیستم عامل جدید بر روی دستگاه های گلکسی نوت 7 قابلیت های بسیاری از این گوشی حذف شده و باتری این گوشی دیگر قابل شارژ شدن نخواهند بود.

طبق گزارشاتی که در این زمینه منتشر شده، تنها اقدامی که شرکت سامسونگ برای محدود کردن گوشی های گلکسی نوت 7 در کشور کره انجام داده است، محدود کردن شارژ باتری تا 60 درصد بوده است. حال آنکه طبق آخرین اخبار از این محصول شرکت سامسونگ در هفته گذشته، از 950 هزار گوشی نوت 7 به فروش رسیده در این کشور، نزدیک به 140 هزار دستگاه هنوز توسط کاربران استفاده می شود.

یکی از مسئولین شرکت کره ای سامسونگ در این رابطه گفته است:

قرار است که به زودی محدودیت های جدیدی برای گوشی های گلکسی نوت 7 در کره ایجاد شود. این تغییرات به همراه نسخه جدید سیستم عامل به این گوشی ها راه پیدا می کنند.

این شرکت قصد دارد که با اعمال این محدودیت ها بتواند درصد بیشتری از کاربران این گوشی را ترغیب کند که به فروشگاه های سامسونگ مراجعه کرده و گوشی خود را تعویض کنند.

گفته شده است که شرکت سازنده گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 تاکنون برای انتشار این تغییرات با شرکت SK Telecom به توافق رسیده است، در حالی که شرکت های KT و LG Uplus ترجیح داده اند که روند قبلی را پیش بگیرند.

لازم به ذکر است که سامسونگ در همین راستا قصد دارد که برنامه تعویض این گوشی ها را تا ژانویه سال 2017 تمدید کند تا بقیه کاربران نیز بتوانند گوشی خود را مرجوع کنند.

هم اکنون به کسانی که گوشی های گلکسی نوت 7 خود را به سامسونگ تحویل دهند، این فرصت داده خواهد شد که برای خرید گوشی های پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی سامسونگ گلکسی اس 8 و یا سامسونگ گلکسی نوت 8 اعتبار دریافت کنند. البته لازم است بدانید که این پیشنهاد ویژه تنها تا پایان طرح تعویض این گوشی ها اعتبار خواهد داشت.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر