;
coinex

ساندبار و اسپیکر جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد


ساندبار و اسپیکر جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شدشرکت سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های بزرگ تکنولوژی مدت زیادی است که در حوزه تجهیزات صوتی در حال فعالیت است و توانسته اسپیکرهایی با کیفیت، اما با قیمتی نسبتا بالا را وارد بازار کند. سامسونگ قصد دارد به زودی و در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس از محصولات جدیدی رونمایی کند. ساندبار و اسپیکر جدید سامسونگ به صورت رسمی در این رویداد معرفی می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

غول اول صنعت تکنولوژی کشور کره قرار است با دستی پر به نمایشگاه CES 2017 وارد شود و محصولات زیادی در حوزه لوازم خانگی و الکترونیک همراه خود به این نمایشگاه بیاورد تا قدرت خود را به رخ رقبای بزرگی همچون ال جی بکشاند. یکی از محصولاتی که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شوند، اسپیکرهای بیسیم اچ 7 و ساندبار MS750 است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این محصولات داشته باشیم.

اسپیکر بیسیم H7 ؛ سادگی در عین قدرت و کیفیت

اسپیکر و ساندبار جدید سامسونگ به زودی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد. اسپیکر و ساندبار جدید سامسونگ بدون سیم است و قابلت‌های جدیدی دارد.

اسپیکر جدید سامسونگ ، اسپیکر بی‌سیم اچ 7، یک بلندگوی بسیار قدرتمند و با صدای شفاف و با کیفیت است که در دارای ظاهر ساده، اما بسیار زیبا و شیکی است. این اسپیکر طبق گفته شرکت سامسونگ دارای حجم صدای بالایی با کیفیت 32 بیتی است و قادر است صداهای بالا و پایین تا حد 35 هرتز را کاهش دهد که در نتیجه می‌توان صدایی شفاف و درجه یک را در خروجی تحویل گرفت.

اگر قصد دارید بدون ساب ووفر و ساند بار فقط از یک اسپیکر استفاده کنید، هنوز معلوم نیست این اسپیکر جدید سامسونگ چه قدرتی در صدای بیس خواهد داشت؛ اما این اسپیکر برای عاشقان موسیقی به عنوان یک دستگاه پخش ساده و معمولی گزینه بسیار خوبی است که با کیفیت فایل‌های صوتی بالا می‌تواند صدایی درجه یک و شفاف را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساندبار MS750 ؛ مرگ بر ساب ووفر اکسترنال!

اسپیکر و ساندبار جدید سامسونگ به زودی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد. اسپیکر و ساندبار جدید سامسونگ بدون سیم است و قابلت‌های جدیدی دارد.

 

ساند بار جدید کمپانی سامسونگ، ساند بار MS750 یک محصول کامل و تمام عیار است؛ چرا که سامسونگ ادعا کرده است این محصول می‌تواند جایگزین ساب ووفر اکسترنال به دلیل داشتن یک ساب ووفر داخلی باشد که می‌تواند در نتیجه هزینه تمام شده برای یک سیستم صوتی خانگی را کاهش دهد. این ساند بار قادر است صدای بیس عمیق و درجه یک را به شما تحویل دهد.

ساندبار MS750 از سامسونگ دارای طراحی ساده و در عین حال زیبایی است که می‌تواند در کنار تلویزیون شما کارایی و زیبایی داشته باشد. لازم به ذکر است که این دو محصول به دلیل اتصال بدون سیم، راه‌اندازی بسیار ساده‌ای دارند و نیاز نیست مثل گذشته با سیم‌ها و مشکلات آن‌ها برای زیبایی و چیدمان روبرو شوید. همچنین این اسپیکر و ساند بار جدید با استفاده از نرم افزای اختصاصی به راحتی مدیریت می‌شوند.

شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصولات منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود این کمپانی در جریان کنفرانس‌های خود در نمایشگاه CES 2017 از این سیستم صوتی خانگی اطلاعات بیشتری را به صورت رسمی اعلام کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر