;
coinex

گوشی شیائومی ردمی نوت 4X در تنا ظاهر شد

گوشی شیائومی ردمی نوت 4X دستگاهی نیست که این روزها بتواند کانون توجه بوده و خبرهای زیادی را به خود اختصاص دهد؛ اما این گوشی دیروز توانست در وب سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا ظاهر شده و تاییدیه این سازمان را به دست آورد.

پیش از این نیز عکسی از این گوشی منتشر شده بود که برخی از مشخصات این دستگاه از جمله مقدار رم، حافظه داخلی و سرعت پردازش پردازنده مرکزی آن را به نمایش گذاشته بود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 4X

لیست منتشر شده از گوشی شیائومی ردمی نوت 4X در تنا نیز برخی از این مشخصات را آشکار کرده است. در لیست تنا نشان داده شده که این دستگاه به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و البته از نظر فضای ذخیره سازی در دو نسخه در دسترس خواهد بود. یک مدل 32 گیگابایتی و مدل دیگر از 64 گیگابایت برخوردار است.

تصاویر منتشر شده از این آژانس رگولاتوری به خوبی نشان می دهد که طراحی ظاهری شیائومی ردمی Note 4X بسیار به گوشی شیائومی نوت 4 شبیه است.

این شباهت تنها به طراحی ظاهری محدود نشده و به تجهیزات داخلی نیز کشیده شده است. گوشی شیائومی ردمی نوت 4X قدرت خود را از یک تراشه هلیو ایکس 20 مدیاتک تامین کرده و در پنل پشتی دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است.

یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را فراهم کرده و این احتمال وجود دارد که نسخه ای از آن به یک پردازنده اسنپدراگون 653 کوالکام نیز مجهز شود. این گوشی به زودی برای معرفی به روی صحنه خواهد رفت، منتظر باشید!

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر