;
coinex

اچ تی سی اوشن نوت بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری خودنمایی خواهد کرد

گوشی اچ تی سی اوشن نوت بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری خودنمایی خواهد کرد
همین چند وقت پیش بود که خبری مبنی بر وجود سه گوشی مختلف از اچ تی سی در فضای آنلاین منتشر شد. سه دستگاه با نام های اچ تی سی اوشن مستر (Ocean Master)، اچ تی سی اوشن نوت (Ocean Note) و اچ تی سی اوشن اسمارت (Ocean Smart) که گوشی های هوشمند جدید این کمپانی تایوانی خواهند بود. اکنون به لطف گزارش یک منبع تایوانی، اطلاعات بیشتری درباره گوشی اچ تی سی اوشن نوت به بیرون درز کرده است.

گفته می شود که گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) دارای نمایشگری بین 5.5 و 5.7 اینچی است و همانطور که در رندرهای ارائه شده از این گوشی دیده می شود، هیچ دکمه فیزیکی اصلی در پنل جلویی آن دیده نمی شود؛ اما به جز دکمه هوم یک چیز دیگر نیز در این گوشی از دست رفته است. سوکت هدفون 3.5 میلیمتری در گوشی اچ تی سی اوشن نوت دیده نخواهد شد.

گوشی اچ تی سی اوشن نوت

اگر این خبر قابل باور باشد اچ تی سی Ocean Note دومین گوشی هوشمند از این کمپانی است که بدون جک هدفون ظاهر خواهد شد. محصول قبلی این کمپانی که بدون این ویژگی خودنمایی کرد، گوشی HTC 10 evo بود. اسمارت فونی که مشتریان اسپرینت آن را به عنوان اچ تی سی بولت می شناسند.

اما این خبر جدید چیزهای بیشتری به ما می گوید. اچ تی شی اوشن نوت با دو ویژگی جدید عرضه خواهد شد. این کمپانی برای اولین بار در این گوشی از یک نمایشگر منحنی درست به مانند گلکسی اس 7 اج استفاده خواهد کرد. نقطه قوت دیگر این گوشی در دوربین فوق العاده آن خواهد بود؛ اما هنوز هیچ جزئیاتی از آن به بیرون درز نکرده است.

به ادعای این کمپانی، مدل اوشن نوت بالاترین رتبه بندی را از DxOMark دریافت کرده است. در حال حاضر این عنوان با 89 امتیاز از آنِ گوشی گوگل پیکسل است. اچ تی سی 10 نیز امتیاز 88 را از این بنچمارک دریافت کرده است؛ بنابراین بهبود 2 نمره در این آزمون برای اوشن نوت می تواند بسیار جالب باشد.

گوشی اچ تی سی اوشن نوت

این منبع می گوید که گوشی اچ تی سی اوشن نوت در سه رنگ‌بندی مختلف در دسترس بوده و احتمالا یک تراشه از مدیاتک قدرت آن را تامین خواهد کرد. فروش این اسمارت فون برای سال نو چینی و در 28 ژانویه 2017 (روز 9 بهمن) آغاز خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر