;
coinex

سامسونگ، تولید صفحه نمایش های AMOLED برای آیفون 2017 اپل را به صورت انحصاری بر عهده دارد

 صفحه نمایش های AMOLED برای آیفون

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) به صورت انحصاری تولید صفحه نمایش های AMOLED برای آیفون 2017 اپل را بر عهده دارد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت بزرگ اپل عادت دارد سفارشات خود را در رابطه با قطعات مشابه به منابع و تولیدکنندگان مختلفی بسپارد؛ اما سال 2017 این موضوع برای این شرکت کمی  متفاوت خواهد بود. چراکه آخرین اخبار حاکی از آن است که اپل قصد دارد سال آینده سه مدل جدید آیفون خود را  با صفحه نمایش های متفاوت 4.7 اینچی، 5.5 اینچی و 5.8 اینچی ارائه کند و برای تولید صفحه نمایش های این گوشی ها از یک تولیدکننده انحصاری کمک بگیرد.

گفته شده است که شرکت اپل قصد دارد در گوشی های آیفون 8 خود و یا حداقل در یکی از سه مدل احتمالی از صفحه نمایش های منحنی آمولد به جای صفحه نمایش های معمولی کنونی خود استفاده کند.

شرکت سامسونگ دیسپلی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات گوشی های هوشمند در جهان است و  قطعا برخی محصولات خود را به کمپانی اپل ارائه خواهد کرد. در واقع، منابع تایوانی تولید کننده ادعا دارند که Samsung Display تولید کننده انحصاری صفحه نمایش های AMOLED برای آیفون مدل 5.8 اینچی در سال 2017 میلادی خواهد بود.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین ها در این صنعت است و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز قادر است که این صفحه نمایش های جدید را در تعداد بالا و با کیفیت قابل قبول ارائه دهد.

طبق گفته های منابع آگاه در این زمینه، انتظار می رود این کمپانی کره ای هر ماه نزدیک به بیست میلیون پنل آمولد تولید و عرضه کند. این شرکت به جز تأمین صفحه نمایش گوشی های هوشمند ساخت سامسونگ، مسئولیت تولید این نوع صفحه نمایش ها را برای چندین کمپانی دیگر نیز بر عهده دارد. دو مدل دیگر آیفون 2017 از صفحه نمایش های TFT-LCD استفاده خواهند کرد و گفته شده است که هر سه مدل در نیمه دوم سال 2017 میلادی روانه بازار خواهند شد.

همچنین، انتظار می رود که عرضه جهانی پنل های AMOLED برای آیفون های 5.8 اینچی 2017 به 70 میلیون نسخه برسد. همچنین جالب است بدانید که شعبه های تولیدکننده قطعات آیفون شرکت اپل، قصد دارند که تولید این محصول را برای آزمایش های بیشتر در تعداد کم از ماه مارس آینده آغاز کنند. آنها قصد دارند تولیدات خود را در ماه می یا ژوئن سال آینده افزایش دهند.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر