;
coinex

به روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل گوشی هوشمند موتورولا موتو Z ارائه شد

گوشی هوشمند موتورولا موتو Zبه روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل گوشی هوشمند موتورولا موتو Z ارائه شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در ماه گذشته دارندگان گوشی هوشمند موتورولا موتو Z و موتورولا موتو Z Force به روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل های اندرویدی گوشی های خود دریافت کردند. در این به روزرسانی، این دو مدل از گوشی های موتورولا مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 شدند.  امروز اعلام شده است که گوشی موتورولا موتو Z به روش OTA به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است.

در این روش شرکت منتشر کننده، به روزرسانی این فایل را به تدریج به گوشی های موتورولا در نواحی مختلف ارسال می کند. به همین دلیل ممکن است که برخی افراد کمی دیرتر از دیگران بتوانند این فایل را برای دانلود در گوشی خود مشاهده کنند. متاسفانه در فایل های ضمیمه این آپدیت جدید نامی از نسخه اندروید 7.1 به چشم نمی خورد. گفته شده است که در این آپدیت قرار است برخی از ایرادات که به صدای هشدار این گوشی مربوط می شود، رفع شود.

فایلی که امروز برای دانلود بر روی این گوشی ها قرار دارد حجم نسبتا بالای 540 مگابایتی را داراست و انتظار می رود که محتوای این به روزرسانی فراتر از برطرف کردن تنها یک ایراد کوچک باشد. در حالی که آخرین به روزرسانی امنیتی این گوشی مربوط به ماه نوامبر می شود و در حال حاضر تنها نسخه اندروید 7.0 در این فایل ارائه شده است.

در این جا لازم است که به این نکته نیز اشاره کنیم که این به روزرسانی تنها برای آن دسته از گوشی های موتورولا موتو زد خواهد بود که قفل نسیتند و این به روزرسانی شامل گوشی های هوشمند ویژه موتو Z دروید که توسط شرکت وریزون برای کاربران آمریکایی ارائه شده اند، نمی شود و همان طور که قبلا هم گفتیم به دلیل اینکه شرکت منتشر کننده این فایل روش OTA را برای انتشار این فایل در پیش گرفته است، این فایل ها به صورت دسته ای برای کاربران ارسال خواهد شد.

این بدان معناست که ممکن است فایل شما تا چند روز آینده به دستتان برسد. شما می توانید برای دانلود دستی این فایل به روز رسانی برای گوشی موتو Z خود به آدرس Settings > System updates > Check for system update در منو تنظیمات گوشی خود بروید.

اگر شما نیز یکی از دارندگان گوشی هوشمند موتورولا موتو z هستید، بهتر است در هنگام دانلود و نصب فایل به روز رسانی خود به موارد زیر دقت کنید:

در ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما به یک شبکه اینترنت وای فای متصل است و این شبکه از پایداری مناسبی برخوردار باشد. سپس تنها وقتی اقدام به دانلود فایل به روزرسانی کنید که باتری گوشیتان در وضعیت خوبی قرار داشته باشد و به اندازه کافی شارژ داشته باشد. در صورت مهیا بودن تمامی این شرایط می توانید این فایل را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر