;
coinex

دوچرخه سفید شیائومی در ژانویه عرضه خواهد شد

دوچرخه سفید شیائومی در ژانویه عرضه خواهد شد
کمپانی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا محصول جدید خود را در 1 ژانویه سال 2017 (12 دی ماه) معرفی کند. در این رویداد، دوچرخه سفید شیائومی به طور رسمی معرفی خواهد شد. این دوچرخه ها یکی از سلسله محصولات اکوسیستم شیائومی است که توسط کمپانی Hutchison Technology ساخته شده است. این دوچرخه با برخی از ویژگی های نوآورانه همراه شده و ایده های خلاقانه ای در پشت آن نهفته است.

تصاویری که از دوچرخه سفید شیائومی در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده، همان طور که از نام این محصول نیز پیداست، در رنگ سفید زیبایی خودنمایی می کند. در توصیف دوچرخه شیائومی گفته شده است که هیچ زنجیر چرخ فلزی در آن دیده نمی شود و به جای آن، دوچرخه سفید شیائومی به یک تسمه متحرک فیبر کربنی مجهز شده است.

دوچرخه سفید شیائومی

استفاده از چنین چیزی می تواند به شکل کاملا موثری به مشکلات مربوط به زنجیر دوچرخه ها پایان دهد. شرکت هایی مانند بی ام دبلیو، هارلی دیویدسون، بمباردیه (Bombardier) و دیگر غول های صنعت دوچرخه سازی در حال اتخاذ این فناوری هستند.

بر اساس گزارش منتشر شده، شیائومی اعلام کرده است که در مرحله اول، 100 هزار دستگاه از دوچرخه های شیائومی در شهرهایی مانند گوانگژو (Guangzhou)، شنزن (Shenzhen) و شیامن (Xiamen) عرضه خواهد شد و این در حالیست که دوچرخه سفید شیائومی در بقیه شهرهای چین به مرور وارد خواهد شد.

این دوچرخه ها به احتمال زیاد برای استفاده اجاره ای تولید شده است. به این معنی که کاربران در وهله اول تنها 199 یوان (حدود 28.5 دلار) و پس از آن می توانند با پرداخت 1 یوان برای هر نیم ساعت از دوچرخه شیائومی استفاده کنند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر