;
coinex

محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی 2016 انتخاب شد؛ فیس بوک در صدر نشست

محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی 2016 انتخاب شد؛ فیس بوک در صدر نشست
فیس بوک به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی 2016 انتخاب شد. ما بسته به زمان های مختلف، از برنامه های متفاوتی به صورت روزانه استفاده می کنیم. گاهی این اوقات برخی از این اپلیکیشن ها در موقعیت خاصی به دادمان می رسند. برنامه هایی چون ترجمه و یا اپلیکیشن های مبدل ارز، برخی از آنهاست.

برخی از برنامه ها در زمان مسافرت بسیار کاربردی است و بعضی چون برنامه ماشین حساب یا اپلیکیشن های ایمیلی این پتانسیل را دارد که به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما کمپانی نیلسن (Nielsen) به تازگی بهترین برنامه های گوشی های هوشمند 2016 را جمع آوری کرده است.

جالب اینجاست که در بالای لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی 2016 شبکه اجتماعی فیس بوک جای خوش کرده است. بر اساس امار منتشر شده از نیلسن، اپلیکیشن موبایلی فیس بوک به طور متوسط هر ماه، 146 میلیون کاربر منحصر به فرد داشته است. چنین رقمی در واقع یک رشد 14 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

جایگاه دوم لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی 2016 نیز مجددا به فیس بوک مربوط است؛ اما این جایگاه در اختیار برنامه فیسبوک مسنجر است. این برنامه نیز به طور متوسط ماهانه چیزی در حدود 129 میلیون کاربر منحصر به فرد را به خود اختصاص داده و با این وجود یک رشد 28 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه می کند.

از دیگر پلتفرم های شبکه اجتماعی ذکر شده که در لیست 10 برنامه محبوب سال 2016 جای می گیرد می توان به اینستاگرام اشاره کرد. پلتفرمی که در واقع مالک ان باز هم فیس بوک است. متاسفانه به نظر می رسد که توییتر در لیست محبوبترین اپلیکیشن موبایلی 2016 جایگاه خاصی را به دست آورد. به نظر می رسد که روایت های گفته شده درباره فروش این شرکت درست بوده و این کمپانی دچار مشکل شده است. ظاهرا دیزنی اوایل امسال سعی در خرید آن داشته است.

از دیگر برنامه های محبوب که در لیست 10 تایی های محبوبترین برنامه های سال 2016 قرار گرفته، اپل میوزیک (Apple Music) است. این برنامه نیز با 68 میلیون کاربر منحصر به فرد ماهانه، جایگاه نهم این لیست را از آنِ خود کرده است.

اسپاتیفای با آنکه پایگاه کاربری بزرگتری دارد، در این لیست نیامده و جالب آن که برنامه خرید آمازون نیز در جایگاه دهم نشسته است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر