;
coinex

رندرهایی از گوشی موتو ایکس مدل 2017 در فضای آنلاین منتشر شد

رندرهایی از گوشی موتو ایکس مدل 2017 در فضای آنلاین منتشر شد
رندرهایی از گوشی موتو ایکس مدل 2017 منتشر شد. کمپانی موتورولا امسال گوشی Moto X را منتشر نکرد و در عوض آن ما گوشی Moto Z، چهارمین نسل از سری Moto G، گوشی Moto E3 Power و گوشی Moto M را دیدیم. حتی شایعاتی مبنی بر انتشار گوشی موتو ایکس مدل 2016 نیز شنیده می شد.

کمتر از 48 ساعت مانده به پایان سال شایعاتی درباره گوشی موتو ایکس مدل 2017 فضای آنلاین را پر کرده است. این پست توسط فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی با اکانت OnLeaks@ در فضای وب خودنمایی کرد. در این پست همچنین یک ویدیوی 360 درجه از گوشی های آینده دیده می شود (این فیلم را می توانید در لینک منبع این خبر مشاهده کنید).

اولین چیزی که در رندرهای ارائه شده از نسخه 2017 گوشی موتورولا موتو X جلب توجه می کند، نبود اسکنر اثر انگشت مربعی شکل آن است. اسکنرهای مربعی شکلی که در سری موتو زد و موتو جی 4 پلاس وجود داشت. اکنون این اسکنر یک طراحی بیضی شکل شبیه به گوشی های سامسونگ دریافت کرده است.

احتمالا در گوشی موتو ایکس مدل 2017 این کمپانی سعی در بازگرداندن جک هدفون دارد. در زیر این گوشی یک سوکت هدفون 3.5 میلیمتری دیده می شود.

در گوشی موتورولا موتو ایکس 2017 برخی از ویژگی های طراحی در موتو زد دیده می شود. دوربین پشت و همچنین موقعیت قرارگیری شاتر و سنسورها تقریبا به همان شکل است. البته با کمال تعجب هیچ پین کانکتوری در این دستگاه یاقفت نمی شود و این بدان معناست که کاربران این گوشی، از ماژول های موتو مدز نمی توانند استفاده کنند.

رندرهایی از گوشی موتو ایکس مدل 2017

گوشی موتو ایکس 2017 فاقد طراحی باریک است. ضخامت 9.2 میلیمتری با اندازه گیری دوربین بیرون زده آن در برابر ضخامت 5.2 میلیمتری موتو زد کمی نگران کننده است؛ البته امیدواریم که این ضخامت زیاد بتواند یک باتری بزرگ را در درون خود داشته باشد.

OnLeaks@ همچنین نشان داده که به جز وجود جک هدفون یک اسلات کارت میکرو اس دی برای گسترش فضای ذخیره سازی نیز وجود خواهد داشت. هیچ بلندگوی استریویی مانند مدل سال گذشته در جلوی آن قرار نگرفته و هیچ دوربین دوگانه ای نیز دیده نمی شود.

این شانس وجود دارد که گوشی موتو ایکس مدل 2017 در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآید؛ هر چند که شاید مسئولین این کمپانی بخواهند آن را برای کنفرانس MWC 2017 آماده کنند. هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات این دستگاه معلوم نشده است. کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید. همه جزئیات به زودی نمایان خواهند شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر