;
coinex

ویژگی ویرایش توییت ها به توییتر اضافه می شود

ویژگی ویرایش توییت ها به توئیتر نیز خواهد رسید. توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که روزانه میزبان میلیون ها پست است، به تازگی گزارش هایی درباره اضافه شدن ویژگی ادیت توییت ها در توییتر منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر شبکه های اجتماعی مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها، کاربران را به نحوی سرگرم می کنند و توییتر یکی از آنهاست. جک دورسی، مدیر عامل توییتر در طی یک نظرسنجی از کاربران توییتری خود پرسید که چه چیزی برای بهبود این شبکه اجتماعی نیاز است و کدام ویژگی بهتر است که به توییتر اضافه شود.

ویژگی ویرایش توییت ها به توییتر می‌آید

تقریبا بیش از 5700 نفر به اضافه شدن ویژگی ادیت توییت ها رای داده اند. در زمان ارسال توییت ها برای اعمال تغییر روی متن، باید حتما آن را پاک کرد و توئیت مورد نظر را از نو نوشت که شاید قدری خسته کننده باشد؛ اما ویرایش نشدن توییت ها یکی از اصلی ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی بوده که از ابتدا وجود داشته است.

اکنون آقای دورسی قبول کرده که ویژگی ویرایش توییت برای توییتر یک نیاز به شمار می‌آید و قرار است که درست ترین تصمیم را در این باره بگیرد، البته باتوجه به گفته برخی دیگر از کاربران هر تغییری در توییت ها باعث بر این خواهد شد که اعتمادی در توییت های ارسالی وجود نداشته باشد.

با توجه به گفته دورسی اضافه شدن ویژگی ویرایش توییت ها می تواند با دو شیوه پیاده سازی شود. اول اینکه پس از ارسال هر توییت منوی ویرایش به مدت زمان 5 دقیقه برای رفع هرگونه غلط املایی وجود داشته باشد، شیوه دوم هم اضافه شدن این ویژگی به صورت دائمی است، او در ادامه اعلام کرده که این ویژگی واقعا برای توییتر ضروری است و باید تمامی ویژگی های فیس بوک در توییتر هم وجود داشته باشد.

از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که حتی اضافه شدن پنجره زمان دار برای ادیت متن توییت به اعتماد این شبکه آسیب بزند، برای مثال این احتمال وجود دارد که با کمی تغییر در بدنه متن، کل معنی توییتر عوض شود و شاید برخی از کاربران به این مسئله توجه نداشته باشند.

دیگر پیشنهادات برای ویژگی های جدید توییتر اضافه کردن حالت بوکمارک است، در این صورت کاربران به سادگی می توانند که توییت های مورد علاقه خود را پیدا کنند. متاسفانه هنوز جک دورسی درباره تغییرات توییتر تصمیمی نگرفته است و هنوز نیاز به بررسی بیشتری برای اضافه کردن ویژگی های جدید به توییتر است.

به‌روزرسانی 13 نوامبر (22 آبان 97)

پس از گذشت نزدیک به دو سال هنوز از ویژگی ادیت توئیت در این شبکه اجتماعی خبری نیست، اما جک دوروسی در اظهار نظر جدیدی در این رابطه می‌گوید که از درخواست ها برای قابلیت اصلاح اشکالات تایپی مطلع است، اما فراهم کردن چنین امکانی، پیچیدگی های خاص خود را دارد.

مدیرعامل توئیتر در رویدادی که به تازگی در هندوستان برگزار شده، در این باره گفت: “به دقت در حال تصمیم گیری برای موارد استفاده از کلید ویرایش توئیت است.”

گفته شده که این گزینه می‌تواند برای کمک به اصلاح اشتباهات تایپی به کار برود. دورسی در همین رابطه گفت:

بسیاری از افراد خواهان کلید ویرایش در توییتر هستند چرا که می خواهند به سرعت اشتباهات خود را اصلاح کنند؛ اشتباهاتی از قبیل غلط املایی یا توییت کردن یک لینک با URL اشتباه

اما در همین مورد نیز توییتر سعی می‌کند تا از ویژگی ویرایش توییت ها به شکل نامحدود جلوگیری کند؛ چراکه دورسی معتقد است اگر امکان ادیت توئیت ها به شکلی نامحدود وجود داشته باشد، هر فردی می‌تواند با استفاده از این قابلیت، گفته های بحث برانگیز خود را تغییر دهد.

مدیرعامل تویتر در همین خصوص می‌گوید که شاید این قابلیت بتواند در آینده ای نه چندان دور امکان ویرایش و ادیت توییت ها در بازه زمانی بین 30 ثانیه تا 2 دقیقه پس از ارسال را فراهم کند.

در هر صورت هنوز پس از گذشت دو سال از این ماجرا، کلید ویرایش توئیت به این پلتفرم اضافه نشده است؛ اما شاید در آینده ای نزدیک بتوان از چنین قابلیتی استفاده کرد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر