;
coinex

به زودی تغییراتی در داستان بازی کلش رویال اعمال می‌شود؛ آیا این بازی پایان خواهد یافت؟

بازی کلش رویالبه زودی قرار است تغییراتی در مورد داستان بازی کلش رویال اعمال شود و گویا در آینده برای آن پایانی در نظر گرفته شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر بازی کلش رویال (Clash Royale) یکی از محبوب ترین بازی ها موبایلی جهان محسوب می شود. در قسمت های بسیار زیادی از این بازی، مراحل بازی تکرار می شوند؛ اما به نظر ما این ویژگی به دلیل چند بازیکنه بودن این بازی امری منطقی و قابل قبول است. هدف از این بازی این است که بازیکنان بتوانند مراحل آن را با دیگر بازیکنان و به صورت آنلاین پشت سر بگذارند و بر خلاف بعضی دیگر از بازی های این چنینی، این بازی داستانی طولانی را دنبال نمی کند.

البته این ویژگی تکراری بودن ممکن است عده ای از بازیکنان را پس از مدتی کسل کند و شاید اضافه کردن هدفی نهایی به این بازی و خلق یک داستان مشخص، بتواند این مشکل را حل کند. اخیرا این خبر منتشر شده است که سازندگان بازی کلش رویال نیز با توجه به این موضوع سعی در اعمال تغییراتی در این بازی دارند. آنها قصد دارند که برای بازی خود پایانی قرار دهند تا بازیکنان بتوانند با اطلاع از آن، برای رسیدن به این پایان تلاش کرده و انگیزه بگیرند.

این خبر را یکی از کارمندان Reddit اعلام کرده است. او افزوده که سازندگان بازی کلش رویال هم اکنون در حال پیدا کردن راهی برای ارائه پایان داستان این بازی هستند.

سازندگان این بازی در این رابطه گفته اند که این موضوع که بازیکنان ممکن است از روند تکراری این بازی خسته شوند، به هیج عنوان عمدی نبوده است؛ چرا که احتمالا نمی دانستیم که این بازی بتواند در مدتی کوتاه به این محبوبیت دست پیدا کند و در واقع نمی توانیم با سرعت کافی محتوای جدیدی به این بازی اضافه کنیم. همین امر باعث می شود که بازی کمی تکراری به نظر برسد.

البته این امر در بازی های این چنینی طبیعی است؛ چرا که سازندگان بازی World of warcraf نیز گاهی با همین مشکل مواجه می شوند و نمی توانند پاسخ گوی تقاضای بیش از اندازه کاربران خود باشند؛ چراکه تولید محتوا و مراحل جدید برای بازی های آنلاین، پروسه طولانی را می طلبد.

با این حال به نظر می رسد که به زودی خبرهای خوبی را در رابطه با تغییرات اعمال شده در این بازی بشنویم. اینکه قرار است این بازی به زودی تغییر کند، قطعی است؛ اما با این حال اطلاعاتی در مورد جزئیات این تغییر و نحوه ارائه آن هنوز منتشر نشده است. آیا پایان یافتن بازی کلش رویال حتمی است؟!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر