;
coinex

سیتم عامل آی او اس 10.3.1 در 10 ژانویه منتشر می شود؛ حالت تئاتر خودنمایی می‌کند!

سیتم عامل آی او اس 10.3.1 در 10 ژانویه منتشر می شود؛ حالت تئاتر خودنمایی می‌کند!
گفته شده است که سیستم عامل آی او اس 10.3.1 در 10 ژانویه منتشر می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

براساس چندین توئیت از طرف یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل، سونی دیکسون، که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد، شرکت اپل قصد دارد که در تاریخ 10 ژانویه آینده نسخه آزمایشی آی او اس 10.3 خود را منتشر کند. این تحلیلگر شهرت خود را مدیون پیش بینی خود در مورد گوشی های آیفون 5c اپل است.

او در ادامه افزوده است که در این نسخه جدید سیستم عامل آی او اس، شرکت اپل قابلیت جدیدی را با نام حالت تئاتر معرفی خواهد کرد. این قابلیت قرار است که با آیکونی به شکل ذرت بو داده و در کنترل سنتر آیفون ها قرار بگیرد. در این صورت کابران می توانند با کشیدن انگشت خود از پایین به بالا بر روی صفحه نمایش به این قابلیت به آسانی دسترسی پیدا کنند. اپل پیش از این تنها قابلیت های مهم و پر کاربرد را بر روی کنترل سنتر خود قرار داده است، پس به نظر می رسد که این قابلیت احتمالی نیز ، ویژگی پرکاربردی باشد.

خب، سوال اصلی که در این باره پیش می آید این است که این قابلیت چه ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران آیفون خواهد گذاشت؟ از آن جایی که از اسم این قابلیت نیز پیداست، بیشترین کاربرد این حالت در مکان هایی مانند سالن های تئاتر و یا سینماهاست.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در شلوغی این مکان ها فراموش کرده باشید که زنگ گوشیتان را کم کنید و همین امر موجب ایجاد سر صدا و خجالت شما شده است. با فعال کردن این قابلیت در کنترل سنتر آیفون، تمامی زنگ ها و پیام های کوتاه مسدود می شوند و روشنایی گوشی کاهش می یابد و دستگاه به طور خودکار صدای زنگ هشدارها و دیگر صداهای گوشی را غیر فعال می کند.

گرچه این حالت با خواست و تنظیم کاربر فعال می شود؛ اما گفته شده است که شرکت اپل پیش از این در سال 2012 حق امتیاز تنظیمات منطقه ای را از آن خود کرده است. به وسیله این قابلیت و با روشن بودن GPS گوشی به صورت اتوماتیک این حالت را در مکان هایی که مشخص شده اند، فعال می کند.

در اوایل ماه دسامبر شرکت اپل سیستم عامل آی او اس 10.2 را برای کاربران خود ارائه کرد. این سیستم عامل علاوه بر رفع چند مشکل سیستمی کوچک قابلیت های جدیدی مانند 9 ایموجی جدید را عرضه کرد. علاوه بر این در این نسخه جدید با پنج بار فشردن پشت سر هم دکمه هوم، گوشی به صورت خودکار تماس اضطراری برقرار می کند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر